Ihh altså (på Laura's vejne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Nadia&Daniel

Laura's bedst ven/bamse er Æsel - hun  ham over alt på jorden, og han kommer med hvor end vi skal hen. Men men men - der er ET kæmpe KRAV:

- han SKAL have vaskemærke

Hun har 5 æsler - 2 "gamle" og 3 "nye" (lige pt. bor 1 "ny" nede i vuggestuenn), og hun har lige pt. 1 "gamel" og 1 "ny" herhjemme - har INGEN idé om hvor de sidste 2 er

Og nu til det lille problem

Jeg har været nød til at klippe VASKEMÆRKET af den "gamle" æsel, så nu duer han IKKE til at trøste og putte med Så det er godt vi stadig har en "ny" herhjemme..

Håber for Laura's skyld (og lidt også mor og far's skyld) - at resten dukker op, de har nemlig VASKEMÆRKER..

Så har mor her lært lektien - ALLE VASKEMÆRKER SKAL BLIVE!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Laura's bedst ven/bamse er Æsel - hun  ham over alt på jorden, og han kommer med hvor end vi skal hen. Men men men - der er ET kæmpe KRAV:

Hun har 5 æsler - 2 "gamle" og 3 "nye" (lige pt. bor 1 "ny" nede i vuggestuenn), og hun har lige pt. 1 "gamel" og 1 "ny" herhjemme - har INGEN idé om hvor de sidste 2 er

Jeg har været nød til at klippe VASKEMÆRKET af den "gamle" æsel, så nu duer han IKKE til at trøste og putte med Så det er godt vi stadig har en "ny" herhjemme..

Håber for Laura's skyld (og lidt også mor og far's skyld) - at resten dukker op, de har nemlig VASKEMÆRKER..

Hahahah
Ja mange børn eeelsker de vaskemærker .. Underligt nok

Anmeld

12. maj 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Hahahah
Ja mange børn eeelsker de vaskemærker .. Underligt nok

Det mærkelige er - at det har ALDRIG været et problem før. Men hun har hele dagen i dag, afvist ham.. Så nu bliver der holdt ekstra øje med det "nye" æsel

Anmeld

12. maj 2012

RiUL

Ja, vaskemærker er bare hittet

- også her hjemme

Anmeld

12. maj 2012

Silas&Mille

Nadia&Daniel skriver:

hehe

troede ellers det var  Silas der var lidt underlig på det område. Han nusser også med vaskemærket på hans bamse

Anmeld

12. maj 2012

M&F&C

Hahaha... Åhh den lille stakkel, at hendes mor lige havde glemt at vaskemærker er til for at blive nulret  

Herhjemme har det altid være en nusseklud - og så er det hjørnerne der er blevet nusset helt i stykker. Og hun HADER nyvaskede nusseklude, så skal stå og nulre dem inden jeg ligger dem sammen og helst gemme flere i fodenden af sengen mellem bamserne, så de dufter af at ''putte''  

Børn og deres herlige vaner  

Anmeld

21. juni 2012

Nadia&Daniel

M&F skriver:

Hahaha... Åhh den lille stakkel, at hendes mor lige havde glemt at vaskemærker er til for at blive nulret  

Herhjemme har det altid være en nusseklud - og så er det hjørnerne der er blevet nusset helt i stykker. Og hun HADER nyvaskede nusseklude, så skal stå og nulre dem inden jeg ligger dem sammen og helst gemme flere i fodenden af sengen mellem bamserne, så de dufter af at ''putte''  

Børn og deres herlige vaner  

Lige præcis

Har faktisk købt en ny type æsel - den er slet ikke godkendt endnu, den må kun lige være i sengen, men skal ikke komme for tæt på..

Anmeld

21. juni 2012

MortilElias2010

Mor dog tsk tsk  

Ha, ha hvor er det altså sødt. Ja det er en utrolig opfindelse de vaskemærker. Det havde personen nok ikke l i g e tænkt på da h*n opfandt dem  Two in one. 

Her har Elias også stofklude og han startede egentligt ud med en enkelt af gangen, men nu kan vi sagtens nå op på tre-fire som han slæber med sig alle vegne - sgu sødt  når han kommer trækkene med sådan en bunke. Han nulrer også hjørner til den store guldmedalje, men er lige glade for dem om de er nye fra tørresnoren eller "brugte"  Han har dg nogen favoritter og det er ikke motiverne, men Kanterne der gør det. Han kan spotte en 'bedste klud' på miles afstand  

Simpelthen bedårende  

Jeg tænker bare at herhjemme bliver fravælgelsen af sutten den nemmeste opgave med DET forhold han har til sine klude  

Anmeld

22. juni 2012

Lykke:)

Jeg bed og suttede på dem som barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.