Hvad sidder i og laver? (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

morethanperfect

Er lige vågnet , efter en laaaang nat med en dreng der vågnede hver 15 min. .. Spørg mig ikke hvorfor .. 

Men ja , kæresten er lige gået til bageren for mig( ) Så jeg venter på mad , og sidder og overvejer om jeg skal tage til Odense senere .. Ud og besøge min veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nolle skriver:

Kyskager - det lyder nu meget spænede  

Har vært i bilka, der var ikke et øje. altid godt og tag i bilka kl 9 lørdag morgen  

Følte også at jeg var lige ved at være lidt vild, men det er meget nemmer end jeg husker det, så tror på at de bliver gode!!

Tror thea ku blive lidt sur over at jeg bager dem uden hende. Endten det eller også syntes hun det er mega sejt at de er farve... Mormors er nemlig hvide! Vh stine

Anmeld

12. maj 2012

Nolle

Sophie.Hammershøy skriver:

Venter på postbudet som skal komme med en pakke med bebs tøj, KOM  NU ALTSÅ!!

Også venter jeg ogs på manden står op, ved ikk hvorfor, men så sidder jeg da i det mindste ikk og stener alene VÅGN NU OP ALTSÅ!!

Ellers sidder jeg bar og stener herinde og facebook...

Tag ned og køb ind, så kommer postmand per. det sker ALTID !

Du går ind til han og spøger hvordan han ville have sine pandekager med eller uden bacon, Så vånger han sikkert  
Så når han er vång kan han osse lige lave det 

Anmeld

12. maj 2012

pemiro

Nolle skriver:

Eksamen - HELD OG LYKKE MED DET  

Det er nu ved at være en smule kedeligt! 

Tak, det får jeg nok brug for
Har 8 i alt og termin om 25 dage, så det hele ramler lige sammen.. Bliver spændende at prøve haha...

Vi kan evt bytte hvis du keder dig for meget? ;€

Anmeld

12. maj 2012

Isaac's mor

Nolle skriver:

Tag ned og køb ind, så kommer postmand per. det sker ALTID !

Du går ind til han og spøger hvordan han ville have sine pandekager med eller uden bacon, Så vånger han sikkert  
Så når han er vång kan han osse lige lave det 

Ja det kunne lige passe, også ligger der sikkert en lille seddel hvor der står jeg kan gå ned og hente den selv på posthuset wuhu!

Haha, det skulle jeg måske prøve

Anmeld

12. maj 2012

Nolle

morethanperfect skriver:

Er lige vågnet , efter en laaaang nat med en dreng der vågnede hver 15 min. .. Spørg mig ikke hvorfor .. 

Men ja , kæresten er lige gået til bageren for mig( ) Så jeg venter på mad , og sidder og overvejer om jeg skal tage til Odense senere .. Ud og besøge min veninde

Jeg har haft den masse nat - Min søn er ved at få kindtænder ;/ av .. 

Uuuuuh . bageren ! hvorfor der aldig nogen der tager til bageren få mig. herre øv..  Men hvor dejliget !  

Det lyder da vildt hyggeliget, alle mine veninder arbjeder eller har en aftale ;/ .. så må side og vente på de har fri engang .

Anmeld

12. maj 2012

Nolle

StineW79 skriver:

Følte også at jeg var lige ved at være lidt vild, men det er meget nemmer end jeg husker det, så tror på at de bliver gode!!

Tror thea ku blive lidt sur over at jeg bager dem uden hende. Endten det eller også syntes hun det er mega sejt at de er farve... Mormors er nemlig hvide! Vh stine

Hvid er en kedelige farve når det er om mad
ALTID MASSER AF FARVER !  

Anmeld

12. maj 2012

Nolle

pemiro skriver:

Tak, det får jeg nok brug for
Har 8 i alt og termin om 25 dage, så det hele ramler lige sammen.. Bliver spændende at prøve haha...

Vi kan evt bytte hvis du keder dig for meget? ;€

Hold da op, så har du jo meget at se til. 
Håber lidt få dig at baby ville vente til du er færdig.

Altså, hvis nu jeg var klog ville jeg godt have hjulpet dig,
Men desværre.

Men jeg skal nok sende noget kedsomhed/stenehed over til dig  

Anmeld

12. maj 2012

Maja_4000

Jeg laver det samme som dig Bortset fra det med melonen

Min datter sover , så jeg burde egentlig gå igang med at sætte hår og lægge makeup til jeg skal til fødselsdag i aften .. Så slipper jeg for at gøre det med et barn om benet Hehe

Anmeld

12. maj 2012

Nolle

Sophie.Hammershøy skriver:

Ja det kunne lige passe, også ligger der sikkert en lille seddel hvor der står jeg kan gå ned og hente den selv på posthuset wuhu!

Haha, det skulle jeg måske prøve

Jo minder du skriver en sled på døren hvor du skirver,
lig pakken under dørmåtten haha 

Jeg synes det er noget der skal prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.