hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

NinaNymannMadsen

jeg har det her udslet på min høre hånd/håndled/arm ude på siden af hånden. og det er kun der det er. det klør helt vildt, jeg opdagede det igår.
hvad kan det dog være?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

B&J

Kommer der små knopper når du klør???

for mit ser nemlig sådan ud og dukkede lige pludslig frem og kig til lægen med det og dommen var nældefeber det klør helt vildt og skifter plads på kroppen nogle gange på hånden så låret så ryggen så ja over alt og ikke samtidig...

det kan også være tørt hud

Anmeld

12. maj 2012

La´chrissen

NinaNymannMadsen skriver:

jeg har det her udslet på min høre hånd/håndled/arm ude på siden af hånden. og det er kun der det er. det klør helt vildt, jeg opdagede det igår.
hvad kan det dog være?

Jeg vil også sige nælde feber eller varme knopper.

Anmeld

12. maj 2012

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Kommer der små knopper når du klør???

for mit ser nemlig sådan ud og dukkede lige pludslig frem og kig til lægen med det og dommen var nældefeber det klør helt vildt og skifter plads på kroppen nogle gange på hånden så låret så ryggen så ja over alt og ikke samtidig...

det kan også være tørt hud

Det ligner små indsektbid af en art og ser værre ud når jeg klør end når jeg lader det være.

Anmeld

12. maj 2012

B&J

Det ligner små indsektbid af en art og ser værre ud når jeg klør end når jeg lader det være.

jaa nemlig  jeg tror du har fået nældefeber ring til vagtlægen og lad ham se så hvis det er nældefeber får du nogle piller du skal spise også forsvinder det igen

Anmeld

12. maj 2012

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaa nemlig  jeg tror du har fået nældefeber ring til vagtlægen og lad ham se så hvis det er nældefeber får du nogle piller du skal spise også forsvinder det igen

Okay det vil jeg prøve.

Anmeld

12. maj 2012

B&J

Okay det vil jeg prøve.

jaa for det er træls af klø man bliver jo helt skør hihihihi

Anmeld

12. maj 2012

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaa for det er træls af klø man bliver jo helt skør hihihihi

Haha ja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.