Dårlig opførsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi har på Falster sådan noget "billigt til salg grupper" på facebook, hvor vi sælger og søger ting i omegn..

Idag søgte jeg så efter noget og fik den her i hovedet: (Billede længere nede)

Er det bare mig eller er hun bare mega grov? er jeg bare graviditets følsom eller?

For jeg er faktisk rigtig fornærmet.... Synes ikk det var fair at blive grinet af og  truet med at blive smidt ud på grund af en misforståelse, hmm

PS: Det skal lige siges hun slettede hele samtalen efter den sidste kommentar jeg sendte der!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MortilElias2010

Mærkelig regel - mærkelig attitude - mærkelig gruppe  Opret din egen  Du er ikke gal på den, jeg ville også blive fornærmet. Og såret, for det var et helt enkelt spørgsmål. 

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Mærkelig regel - mærkelig attitude - mærkelig gruppe  Opret din egen  Du er ikke gal på den, jeg ville også blive fornærmet. Og såret, for det var et helt enkelt spørgsmål. 

Glad for at høre jeg ikk er alene om at synes det.. Blev godt nok chorkeret over hende, dumme dame!

Anmeld

12. maj 2012

mpr

Anonym skriver:

Vi har på Falster sådan noget "billigt til salg grupper" på facebook, hvor vi sælger og søger ting i omegn..

Idag søgte jeg så efter noget og fik den her i hovedet: (Billede længere nede)

Er det bare mig eller er hun bare mega grov? er jeg bare graviditets følsom eller?

For jeg er faktisk rigtig fornærmet.... Synes ikk det var fair at blive grinet af og  truet med at blive smidt ud på grund af en misforståelse, hmm

PS: Det skal lige siges hun slettede hele samtalen efter den sidste kommentar jeg sendte der!

Nu spørger jeg nok dumt? Men hvordan kan man have en salgs gruppe hvis man hverken må søge eller sælge? oO

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Nu spørger jeg nok dumt? Men hvordan kan man have en salgs gruppe hvis man hverken må søge eller sælge? oO

Man måtte åbenbart ikk sælge eller søge efter dyr derinde fandt jeg ud af (reglerne lå et eller andet mærkeligt sted, kan simpelthen ikk finde ud af den nye facebook tidslinje ting )

Men jeg kunne bare ikk finde de regler NOGEN steder og det kunne jeg jo ligesom ikk gøre for.. Så måtte hun sgu da linke det til mig altså, jeg var jo ikk uviden for at være på tværs veller Tænkte nemlig ogs præcis det samme "Jamen er det ikk en side hvor man sælger?" haha for søren da... :b

Anmeld

12. maj 2012

Fenja09

Chel1992 skriver:

Hehe jeg tænkte det samme

Anmeld

12. maj 2012

mpr

Anonym skriver:

Man måtte åbenbart ikk sælge eller søge efter dyr derinde fandt jeg ud af (reglerne lå et eller andet mærkeligt sted, kan simpelthen ikk finde ud af den nye facebook tidslinje ting )

Men jeg kunne bare ikk finde de regler NOGEN steder og det kunne jeg jo ligesom ikk gøre for.. Så måtte hun sgu da linke det til mig altså, jeg var jo ikk uviden for at være på tværs veller Tænkte nemlig ogs præcis det samme "Jamen er det ikk en side hvor man sælger?" haha for søren da... :b

Årh okay det kunne man altså ikke læse ud fra det hun skrev? oO Men fair nok.. Ville nok blive lidt stødt over det og mene at hun som ejer af gruppen var hoved ansvarlig for en ordentlig tone inde på siden o_o

Anmeld

12. maj 2012

mpr

Fenja09 skriver:

Så var det ikke bare mig der var helt ude i hampen

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Gjorder jeg nemlig ogs, det gav bare INGEN mening
Godt jeg ikk er alene om at tænke det haha

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Årh okay det kunne man altså ikke læse ud fra det hun skrev? oO Men fair nok.. Ville nok blive lidt stødt over det og mene at hun som ejer af gruppen var hoved ansvarlig for en ordentlig tone inde på siden o_o

Nej vel?? Jeg fattede intet, hun kunne da godt lige ha givet mig et hint Ja, troede ogs først hun var en eller anden random som skrev, men så fandt jeg ud af hun var 'ejeren', blev helt chorkeret, hun burde smide sig selv ud :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.