Får helt hjertebanken :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Zeus

Jeg er jo den heldige indehaver af en Metallica billet, til koncerten næste måned i Horsens.. Men fuck jeg er ved at blive nervøs!!!

Jeg har det generelt svært med at være på steder, hvor der er mange mennesker, og her kommer der jo for pokker 40.000!

Jeg bliver under ingen omstændigheder hjemme, men shit altså.. 40.000 Metallica fans, samlet på ét sted

Jeg kan slet ikke overskue det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Fenja09

Ja, det er godt nok også mange mennesker samlet på et sted! Men jeg gad da godt have en billet til koncerten  sidste gang jeg var til koncert i Horsens var jeg inde og høre Iron Maiden

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

Zeus

Fenja09 skriver:

Ja, det er godt nok også mange mennesker samlet på et sted! Men jeg gad da godt have en billet til koncerten  sidste gang jeg var til koncert i Horsens var jeg inde og høre Iron Maiden

/Fenja

Her er det i statsfængslet.. Den første koncert.. Udenfor... Så ikke voldsomt meget erfaring de har med stedet

Men trøster mig med, at siden det er den første koncert på pladsen, så gør de sikkert ekstra meget ud af sikkerheden og alt det der

Det er min første store koncert, som er større end Grøn Koncert, så ved overhovedet ikke hvad jeg skal forvente.. Ville gerne have været (stor) til koncert med et stille og roligt band, som Katie Melua fx, i stedet for at gå direkte til Metallica 

Anmeld

11. maj 2012

Fenja09

Zeus skriver:

Her er det i statsfængslet.. Den første koncert.. Udenfor... Så ikke voldsomt meget erfaring de har med stedet

Men trøster mig med, at siden det er den første koncert på pladsen, så gør de sikkert ekstra meget ud af sikkerheden og alt det der

Det er min første store koncert, som er større end Grøn Koncert, så ved overhovedet ikke hvad jeg skal forvente.. Ville gerne have været (stor) til koncert med et stille og roligt band, som Katie Melua fx, i stedet for at gå direkte til Metallica 

Ja, de har helt sikkert styr på tingene og så må du sørge for at stå et sted hvor du ikke bliver væltet og føler dig helt omsluttet. Da jeg var til Iron Maiden koncert ( ude ved banegården) stod jeg næsten hele tiden ude i siden, kan ikke klare at stå i midten  

Vil også langt hellere til koncert udenfor end indenfor. Sidst var jeg dog til Kiss koncert i Aalborg (Gigantium) og det var helt "stille og roligt" og man følte sig ikke klemt eller fik åndenød selvom det var indenfor.

Håber du får en fed koncert oplevelse

/Fenja

Anmeld

11. maj 2012

Zeus

Fenja09 skriver:

Ja, de har helt sikkert styr på tingene og så må du sørge for at stå et sted hvor du ikke bliver væltet og føler dig helt omsluttet. Da jeg var til Iron Maiden koncert ( ude ved banegården) stod jeg næsten hele tiden ude i siden, kan ikke klare at stå i midten  

Vil også langt hellere til koncert udenfor end indenfor. Sidst var jeg dog til Kiss koncert i Aalborg (Gigantium) og det var helt "stille og roligt" og man følte sig ikke klemt eller fik åndenød selvom det var indenfor.

Håber du får en fed koncert oplevelse

/Fenja

Tror jeg vil finde et sted, hvor der er en nødudgang i nærheden

Og mange tak, tror også det bliver super fedt, når jeg først har fået lagt nervøsiteten lidt væk

Anmeld

12. maj 2012

tarkoflen

Zeus skriver:

Jeg kan berolige dig med, at der har været afholdt mange arrangementer og også en enkelt, dog mindre koncert før, jeg har servereret derinde for nogle år tilbage, så bare rolig de har helt styr på sikkerheden

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge at stille mig nede bagved, hader at blive klemt, og de hardcore fans skal nok mase og skubbe sig op foran

Rigtig god koncert!

Anmeld

12. maj 2012

Zeus

tarkoflen skriver:

Jeg kan berolige dig med, at der har været afholdt mange arrangementer og også en enkelt, dog mindre koncert før, jeg har servereret derinde for nogle år tilbage, så bare rolig de har helt styr på sikkerheden

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge at stille mig nede bagved, hader at blive klemt, og de hardcore fans skal nok mase og skubbe sig op foran

Rigtig god koncert!

Overvejede også at stille med nede bagved, men Dinna88 snakkede om, at det var det værste sted at stille sig, fordi vagterne står oppe foran, og det er dem der 'passer på' én..

Og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.