1 års føs'dag hvad tager man med i DP ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Katja1987

Hejsa

Håber meget der er nogen der kan hjælpe..

Da min søn blir 1 år mandag d. 21 maj ville jeg jo gerne tage noget med ned i hans dagpleje.. Men hvad ??

Eller er det ikke noget man gør ??

Er total på bar bund..  Håber der er nogen der kan hjælpe med nogle gode forslag..

Mange hilsner Katja og Sofus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

merichs

Katja1987 skriver:

Hejsa

Håber meget der er nogen der kan hjælpe..

Da min søn blir 1 år mandag d. 21 maj ville jeg jo gerne tage noget med ned i hans dagpleje.. Men hvad ??

Eller er det ikke noget man gør ??

Er total på bar bund..  Håber der er nogen der kan hjælpe med nogle gode forslag..

Mange hilsner Katja og Sofus

Tillykke med sønnen 

Da Chanel fyldte 1 år havde hun små poser med en gulerodsmuffin, en ostehaps og en pakke minismarties, til hver af børnene 

Anmeld

11. maj 2012

mor2011_

ja men frugt og måske nogen grovboller men  smør og mælk istedfor slik eller kage 

Anmeld

11. maj 2012

mor2011_

ja men frugt og måske nogen grovboller men  smør og mælk istedfor slik eller kage 

Anmeld

11. maj 2012

Katja1987

Dagpleje mor bager grovboller hver dag til børnene..  Så jeg ved ikke lige.. `Men ja man skal jo passe på ikke at "støde" nogen med at tage slik med..

Andre gode ideer???

Anmeld

11. maj 2012

Carl-Emil's mor

Katja1987 skriver:

Dagpleje mor bager grovboller hver dag til børnene..  Så jeg ved ikke lige.. `Men ja man skal jo passe på ikke at "støde" nogen med at tage slik med..

Andre gode ideer???

Lav en lækker æblemos kogt med kanelstænger og tag med det er alternativt til alt det usunde men smager stadigvæk godt men er meget alternativt Men jeg er 100% no go til slik og kager i institutioner/dp medmindre det er sødt med f.eks frugter som dadler og en enkelt spsk honning

Anmeld

11. maj 2012

merichs

Katja1987 skriver:

Andre gode ideer???

Ved vores DP er forældrene enige om at de 4 gange om året der er fødselsdag (der er 4 børn) er det okay med en lille smule slik/kage. Men det er jo selvfølgelig ikke alle der har den holdning

Anmeld

11. maj 2012

Katja1987

merichs skriver:

Ved vores DP er forældrene enige om at de 4 gange om året der er fødselsdag (der er 4 børn) er det okay med en lille smule slik/kage. Men det er jo selvfølgelig ikke alle der har den holdning

Okay ja det var da en go ide.. Tror jeg må spørge DP hvad de plejer at gøre..

For man vil jo nødig jokke på nogen.. Man har jo hver sin mening til søde sager..

Anmeld

11. maj 2012

Zeus

Katja1987 skriver:

Andre gode ideer???

Vi spurgte dp'en på forhånd, hvordan og hvorledes det var med slik og andre søde sager, og det var heldigvis helt fint

Jeg pakkede et par poser med juice, frugtstænger, og ehm.. Så kan jeg faktisk ikke huske mere, men det er også et helt halvt år siden nu

Men pak da bare et par poser med det, du ved din datter kan lide, og så tror jeg det går alt sammen

Anmeld

11. maj 2012

MyLove E

Min søn bliver 1 år på Søndag. Vi skal holde det den 25maj. Hvor er alle dagplejerne kommer her. (Vi bør i en lille by så kun 4 Dp og 12 børn) Jeg vil lavet et frugt dyr( idé fra Malene84) og en rugbrøds kagemand til frokost..

Min søn får ikke rigtig noget kage/slik eller ligne. Jeg tænker at det skal han nok lære...
Og så længe han ikke ved det er skal han ikke ha det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.