min eks er meget meget modarbejdende og jeg ved simpelthen ikke hvilket ben jeg skal stå på 
min holdning til min eks er : Jeg vil hellere have han ser mit barn 1 dag hver 14 dag og er en super god og overskuds far end at han ser mit barn 3-4 gange om ugen og er en shitty underskuds far der taler grimt og råber og skriger så dyr og barn er bange...
det skal siges inden der læses videre at jeg har et barn der er glad 24/7 - mit barn falder i søvn med et smil på læben og kan grine i søvne hvis mit barn sover en lur ved mig...
Han har fået en psykisk nedtur efter jeg forlod ham men han er nu tilbage til det samme dumme røvhul der fik fanget mig i et psykisk spil og prøver at få mig derned igen.. og det NÆGTER JEG...
jeg forlod det spil for at passe på mit barn og for at passe på mig selv men hver gang der har været sammenvær har jeg et meget pivset og mivset ikke smilende og grædende barn der vågner/sover skrigende.. den ene gang brugte jeg over 10 min på at få stoppet en skrigetur der var ved at gøre mit barn rød-lilla i hovedet 
Jeg har bedt mit barns far holde sig væk den kommende stykke tid da jeg er nødt til at fokusere på at mit barn ikke har det godt når han har været på besøg..
Jeg troede først det måske var mig der tolkede det sådan men min eks's venner der møder mit barn efter sammenvær siger også de kan se en kæmpe forskel og det samme gør min familie...
undskyld dette brokke indlæg jeg er bare så øv over at han kan ramme mit barn selvom jeg gik fra ham for at undgå det
føler virkelig man har fejlet som mor 
Anmeld