1-2 år: Ecco vinterstøvler str. 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.893 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

K&S

Støvlerne er købt i efteråret 2011

Kommer fra røg- og dyrefrit hjem og er stadig i rigtig god stand

Nypris 600 kroner - NU 300 kroner (+ porto hvis de skal sendes)

BUD er også meget velkomne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

AnneBJ

K&S skriver:

Hvordan de i modellen? Altså dur de til en bred fod?

Er det vandtætte støvler (jeg ved godt det ikke er gummistøvler), men altså.. er de egnede til legeplads-leg i en vuggestue eller er de mere til "pæn"?

Undskyld alle spørgsmålene, jeg er førstegangskøber af vinterfodtøj til børn, som du må har gættet... Kan sålen tages ud, og vil du så fald måle den for mig? 

Anmeld

11. maj 2012

2babygirls

Er det vandtætte støvler (jeg ved godt det ikke er gummistøvler), men altså.. er de egnede til legeplads-leg i en vuggestue eller er de mere til "pæn"?

Undskyld alle spørgsmålene, jeg er førstegangskøber af vinterfodtøj til børn, som du må har gættet... Kan sålen tages ud, og vil du så fald måle den for mig? 

vi har netop købt ecco, da vores pige har en smal fod, og ecco sælgeren anbefalede bisgaard eller angulus til brede fødder...

Anmeld

11. maj 2012

AnneBJ

Tina&Martin skriver:

vi har netop købt ecco, da vores pige har en smal fod, og ecco sælgeren anbefalede bisgaard eller angulus til brede fødder...

Sweet, tak for det!! Jeg søger ikke som sådan, men da TS havde både flyverdragt og støvler, tænkte jeg, jeg måske kunne gøre et kup! Men den lille fede fod Felix render rundt med, får jeg aldrig i en smal støvle! 

Anmeld

11. maj 2012

2babygirls

AnneBJ skriver:

Sweet, tak for det!! Jeg søger ikke som sådan, men da TS havde både flyverdragt og støvler, tænkte jeg, jeg måske kunne gøre et kup! Men den lille fede fod Felix render rundt med, får jeg aldrig i en smal støvle! 

man kunne jo være heldig et andet sted

Men ecco ville nok være dumt til ham så!!

Anmeld

11. maj 2012

K&S

K&S skriver:

Anton har små, tykke fødder og blev anbefalet disse af skobutikken

(Han havde også Ecco sko i efteråret)

De er vandtætte - Anton har kunne lege i vandpytter og sne uden at få våde fødder

Den indvendige sål måler 14,5 cm

Anmeld

11. maj 2012

K&S

Tina&Martin skriver:

Mærkeligt, Anton har små tykke fødder og efter mange sko prøvninger, endte valget med en Ecco, da den passede hans fod bedst...

Anmeld

11. maj 2012

2babygirls

K&S skriver:

Mærkeligt, Anton har små tykke fødder og efter mange sko prøvninger, endte valget med en Ecco, da den passede hans fod bedst...

Det var bare hvad vi fik at vide...
Min veninde fra mødregruppen har også en dreng med høj vrist? og han har fået angulus og bisgaard.

Anmeld

11. maj 2012

K&S

Tina&Martin skriver:

Det var bare hvad vi fik at vide...
Min veninde fra mødregruppen har også en dreng med høj vrist? og han har fået angulus og bisgaard.

Jeg har lige googlet lidt (for vil jo ikke skrive noget, der ikke passer) - Ecco laver åbenbart 2 modeller af vinterstøvler til de små fødder - en smal og en bred model

Anmeld

11. maj 2012

K&S

AnneBJ skriver:

Jeg har lige googlet lidt (for vil jo ikke skrive noget, der ikke passer) - Ecco laver åbenbart 2 modeller af vinterstøvler til de små fødder - en smal og en bred model

Vi må så have den brede model

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.