Opel astra st.car og 3 børn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nogle der har en astra st.car og 3 børn på bagsædet i den??? Kan det lade sig gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Rsa

Anonym skriver:

Nogle der har en astra st.car og 3 børn på bagsædet i den??? Kan det lade sig gøre?

Der er til 3 seler, to almindelige og en enkelt sele med en strop Over maven til personen i midten... Men om der kan være 3 barnesæder ved jeg ikke, da vi kun har et bag i vores Opel astra stationcar ! 

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Der er til 3 seler, to almindelige og en enkelt sele med en strop Over maven til personen i midten... Men om der kan være 3 barnesæder ved jeg ikke, da vi kun har et bag i vores Opel astra stationcar ! 

Vores har 3 skulderseler... vi håber der er en 3'er på vej, men er blevet i tvivl om de kan være på bagsædet med 3 autostole...

Anmeld

11. maj 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Hvor gammel er bilen? Og hvad for nogen stole er der i nu?

Anmeld

11. maj 2012

Rebecca55

Vi har en opel zafira og den er super hvis det er til nogen hjælp!!! Vi har 3 autostole på bagsædet.

Anmeld

11. maj 2012

Moar2011

Anonym skriver:

vi har sådan en bil .. men dog kun et barn .. 

Anmeld

11. maj 2012

Kloster

Hej.

Vi har haft jøsses alverdens Opel'er. Pt har vi en Astra st.ca og en Zarira. Vi har 3 drenge på 8, 12 og 14 år. Det er SÅ klemte i astra'en, men kan godt sidde i Zarira'en. Hvis I vil have en st.car, vil jeg anbefale Vectra'en. Den er bredere. Især de nye Vectra'er en koloenorme og et gigantisk bagagerum. Chok en hal...

Men vores erfaring er, at en Astra er en smal bil, hvor der er minimal plads mellem for og bagsæde. Kan betyde noget med autostolebørn, hvor benene stritter ud, men også med store børn, som vores. De kan ikke ret godt have knæene der, hvor min mand sidder foran.

Anmeld

11. maj 2012

chael

Vi har en vectra (til salg, hvis nogen skulle have interesse)
Og der er masser af plads til 3 børn. Og 3 skuldre seler.

Men ellers en pisse god bil

*C

Anmeld

11. maj 2012

Rsa

Anonym skriver:

Vores har 3 skulderseler... vi håber der er en 3'er på vej, men er blevet i tvivl om de kan være på bagsædet med 3 autostole...

Sorry, du ved kvinder og biler! Det er en vectra vi har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.