Endelig weeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Mother-love

Hej piger.
Det er ikke ret mange dage siden jeg skrev at isabella ikke viste tegn til at kravle.
Men idag efter hun kom hjem fra vs satter hun sig på alle fire hele tre gange var/ er så stolt. Nu går der nok ikke længe.
Jeg så føler jeg mig bare som den dumme mor der ikke har tålmodighed.
Det er så dejligt at se, plus hun stilte sig op på knæ op af kravlegården også. Uhhh der sker meget nu det har hun nemlig heller aldrig gjort. Og kunne se at hun godt vidste hvad hun skulle gøre for at komme opog stå men bare ikke lige har kræfterne til det.
Åhhh er så glad og stolt af min lille pige.

Ville bare lige dele min stolthed med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Weeeeeeeeeeee... Dygtige Isabella

Anmeld

11. maj 2012

Mother-love

rikkeregnbue skriver:

Weeeeeeeeeeee... Dygtige Isabella

tak søde

Anmeld

11. maj 2012

Janni.

sådan! Det var ikke længe nu. Silas kravlede få dage efter han gjorde det nummer dér. 

hepper på Isabella 

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Hvor er hun sej! Hun vil bare vise sin mor at hun ikke skal skrive sådan noget om hende på baby.dk

Det er lidt ligesom da man gik i mødregruppe. Kom man til at sige at der ikke var nogen problemer med nattesøvnen eller rytmen eller måltiderne så kunne man da lige regne med at det blev der

Anmeld

11. maj 2012

Mother-love

Janni. skriver:

sådan! Det var ikke længe nu. Silas kravlede få dage efter han gjorde det nummer dér. 

hepper på Isabella 

Åhh hvor er det bare dejligt at høre. Der er bare sket så meget den sidste uges tid. Selvom hun har kunnet sætte sig op selv i et stykke tid så har hun først fundet ud af at man også kan sætte sig op i sengen så først igår blev hendes tremmeseng sat ned i bunden. Hun vil bare en masse nu. Og nøj der sker meget. Vi har bare det lille problem at vores gulve er ret glatte, selvom jeg har købt sådan nogle til at sætte rundt om knæene hvor der er skridsikre dutter på. Men synes ikke de virker helt optimalt. Men de hjalp hende til at stå på alle fire i dag så krydser fingre

Anmeld

11. maj 2012

Mother-love

Nettemor skriver:

Hvor er hun sej! Hun vil bare vise sin mor at hun ikke skal skrive sådan noget om hende på baby.dk

Det er lidt ligesom da man gik i mødregruppe. Kom man til at sige at der ikke var nogen problemer med nattesøvnen eller rytmen eller måltiderne så kunne man da lige regne med at det blev der

Hehe ja det er retsjovt faktisk.
F.eks sagde de i vuggestuen efter de havde sagt en fredag at hun bare skulle have rugbørd med. Hvor hun self mandag ikke ville spise rugbrøden og så sagde pædagogen at vi hellere måtte give hende mos med også for en sikkerhedsskyld trods det hun ikke havde rørt den længe. Efter det blevsagt ville hun godt have rugbrøden igen om onsdagen vi kunne heller ikke få rugbrød i hende før efter det var blevet sagt hihih

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Hehe ja det er retsjovt faktisk.
F.eks sagde de i vuggestuen efter de havde sagt en fredag at hun bare skulle have rugbørd med. Hvor hun self mandag ikke ville spise rugbrøden og så sagde pædagogen at vi hellere måtte give hende mos med også for en sikkerhedsskyld trods det hun ikke havde rørt den længe. Efter det blevsagt ville hun godt have rugbrøden igen om onsdagen vi kunne heller ikke få rugbrød i hende før efter det var blevet sagt hihih

Det er bare typisk med de børn

De skulle have skrevet det på en seddel til dig i stedet.. Så havde det sikkert ikke været et problem

Anmeld

12. maj 2012

Mother-love

Nettemor skriver:

Det er bare typisk med de børn

De skulle have skrevet det på en seddel til dig i stedet.. Så havde det sikkert ikke været et problem

Hehe ja måske de skulle have gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.