Ibuprofen når man arbejder på pb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Jupiter

Ja, jeg er så heldig at have vundet en god omgang snot og forkølelse (muligvis mere end bare det på vej, men det vides endnu ikke)

Jeg kunne sådan set godt leve med det og bare lade det passere selv - hvis hvis hvis altså ikke det var fordi jeg skulle skrive en eksamensopgave her i weekenden.

Jeg synes jeg har læst et sted at ibuprofen ikke er godt når man er gravid eller prøver på at blive det. Er der nogen af jer som ved lidt mere? Kan det forsinke forløbet, skade baby (når den er lavet) eller noget andet?

Ellers ville jeg nemlig bare tage et par af dem om dagen her i weekenden, og holde hovedet så klart som muligt, så den opgave kan blive skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MKuhr

Stlun07 skriver:

Ja, jeg er så heldig at have vundet en god omgang snot og forkølelse (muligvis mere end bare det på vej, men det vides endnu ikke)

Jeg kunne sådan set godt leve med det og bare lade det passere selv - hvis hvis hvis altså ikke det var fordi jeg skulle skrive en eksamensopgave her i weekenden.

Jeg synes jeg har læst et sted at ibuprofen ikke er godt når man er gravid eller prøver på at blive det. Er der nogen af jer som ved lidt mere? Kan det forsinke forløbet, skade baby (når den er lavet) eller noget andet?

Ellers ville jeg nemlig bare tage et par af dem om dagen her i weekenden, og holde hovedet så klart som muligt, så den opgave kan blive skrevet

man skal bare lade vær. men jeg nægter at tro det skader hvis man tager det en enkelt gang ligesom et par by ture i starten før man finder ud af at man er gravid.

jeg tager ikke engang smertestillende når jeg har menstruations smerter selvom det er virkelig slemt når jeg har det men det er kun fordi jeg ikke har det godt med det. det skal man kunne klare. til en hvis grænse selvfølgelig.

Anmeld

11. maj 2012

L&V

Stlun07 skriver:

Som tommelfinger regel må man ikke tage smertestillende der starter med i da det ikke er godt for bebs.. Så hellere en parasatamol altså panodil, pamol osv

Anmeld

11. maj 2012

tarkoflen

Vi har i behandlingsforløbet fået besked på, ikke at bruge ibrufen, da det kan hindre at fosteret sætter sig fast eller øge risikoen for abort, men jeg måtte godt bruge panodil, pamol og pinex som smertestillende, selvfølgelig i begrænsede mængder... Så det ville jeg nok vælge hvis jeg var dig

Rigtig god bedring og held og lykke med eksamensopgaven

Anmeld

11. maj 2012

tarkoflen

Vi har i behandlingsforløbet fået besked på, ikke at bruge ibrufen, da det kan hindre at fosteret sætter sig fast eller øge risikoen for abort, men jeg måtte godt bruge panodil, pamol og pinex som smertestillende, selvfølgelig i begrænsede mængder... Så det ville jeg nok vælge hvis jeg var dig

Anmeld

11. maj 2012

tarkoflen

Anmeld

11. maj 2012

Jupiter

Det var dejlig hurtig respons - tak for det

Jeg drøner ned efter nogle panodiler i morgen, hvis ikke snotten har glemt hvor den havde bosat sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.