hængene øjenlåg :/ hjælppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er en pige/kvinde/dame på 23år og har hængene øjenlåg. Hvad kan man gøre ved det? Helst ingen operation! Nogen som har noget lignende og har gjord noget ved det? Kom gerne med al jeres råd hvad I kan give. Det er bare så trælst at jeg lægger så flot makeup men de der hængene kød gemmer halvdelen og min makeup går hurtigere væk . Hvad kan jeg gøre piger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Dot D

Jeg har det også, og det bliver værre med alderen

Har ikke gjort noget ved det, men min mormor havde det også, det ligger til familien, hun fik sine opereret, så jeg kender ikke andre metoder til at få det væk.

Jeg HADER HADER HADER at blive rørt ved mine øjne, så derfor har jeg ikke gjort noget endnu. Håber vel ligesom dig på en mirakelløsning UDEN operation

Anmeld

11. maj 2012

Mutti2B

Der er vist ikke andet end en operation der kan hjælpe på det. Jeg har selv fået opereret mine hængeøjenlåg væk og jeg er så glad for at jeg gjorde det. Det skulle jeg bare ha gjort for maaaange år siden

Anmeld

11. maj 2012

Ma-lu

Anonym skriver:

Jeg er en pige/kvinde/dame på 23år og har hængene øjenlåg. Hvad kan man gøre ved det? Helst ingen operation! Nogen som har noget lignende og har gjord noget ved det? Kom gerne med al jeres råd hvad I kan give. Det er bare så trælst at jeg lægger så flot makeup men de der hængene kød gemmer halvdelen og min makeup går hurtigere væk . Hvad kan jeg gøre piger ?

Jeg har hørt at operation ikke gør ondt og er yderst befriende .. Min mormor har gjort det flere gange , og gør det gerne igen

- tror det eneste mulig hvis du vil a med generne

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svarene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.