Hvor lang tid efter blødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Jelles

Bliver helt forvirret, min sp var hjemme hos os igen idag, og var bekymret for jeg stadig har stærke smerter 8 dage efter og at jeg bløder meget, skifter bind min. 1 gang hver time... Hvor lang tid blødte i efter, så meget, og hvor lang tid efter havde i smerter?

Knuss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Jelles

Fik af vide fra hosp. Smerterne skulle forsvinde efter en uge, men mine har taget lidt til, men din sagde man godt kunne små bløde i op til 8 uger... Men mit er ikke småt..?

Anmeld

11. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Efter mit aks, blødte jeg i flere uger! Tror næsten at det var 3 uger! Jeg havde dog aldrig smerter! Vh stine

Anmeld

11. maj 2012

LR85

Jelles skriver:

Fik af vide fra hosp. Smerterne skulle forsvinde efter en uge, men mine har taget lidt til, men din sagde man godt kunne små bløde i op til 8 uger... Men mit er ikke småt..?

det er jo svært a sige, hvis man ikke er fagperson.

hvad rådet din sundhedsplejerske dig til?

du må jo tage op til lægen og spørge, eller kan du ringe til det sted du fik kejsersnittet?

Du bør bløde lige så meget som alle andre, da det er fra det sår, der er i din livmoder. Og det er jo vidt forskelligt.

Men vær helt klart OBS på smerterne og blødningen, og ring evt til lægen på mandag

Anmeld

11. maj 2012

Maja_4000

Men blødte 2 - 3 uger .. Men slet ikke så meget ! 

Jeg havde ondt i 14 dage tror jeg .. Men ikke voldsomt .. Tog kun smertestillende i den første uge .. 

Måske skulle du blive tjekket ved lægen for at være sikker på der ikke er noget galt ?

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Jeg fik aks og blødte næsten 6 uger. Og det var ikke småblødning, det var menstruations-blødning. Mega belastende.

Smerterne aftog dog meget hurtigt.

Anmeld

11. maj 2012

Tystys14

Jelles skriver:

Bliver helt forvirret, min sp var hjemme hos os igen idag, og var bekymret for jeg stadig har stærke smerter 8 dage efter og at jeg bløder meget, skifter bind min. 1 gang hver time... Hvor lang tid blødte i efter, så meget, og hvor lang tid efter havde i smerter?

Knuss

Jeg blødte en uge lige præcis.  Og havde ingen gener efter 10 dage, på trods af en tredjegradsbristning.  Havde sex igen efter 12 eller 13 dage, dog MEEEEGET forsigtigt, og der gik en uge før vi gjorde det igen.

Men en uge blødte jeg og 10 dage med smerter.

Anmeld

11. maj 2012

Clisolka

Jelles skriver:

Knuss

Jeg blødte i ca 3 uger efter mit AKS, men ikke som en mens - meget mildere. Jeg kan huske at jeg stoppede med at tage smertestillende efter jeg kom hjem fra sygehuset (på 5. dagen), og derefter aftog smerterne dag efter dag. 

Jeg syntes du skal ringe og snakke med din læge på mandag 

Anmeld

11. maj 2012

Rebecca55

Jeg fik aks og blødte kraftigt i en 4-5 dage, derfter havde jeg alm minstruartions lignende blødninge i ca 4-5 uger. Var ret hurtigt af med smerterne og efter 8 dage fik jeg mine sting taget ud. Synes da du skal ringe til lægen og fortælle dine smerter tager til og høre om du skal være bekymret, for det er ikke rart at skulle gå med. Go bedring.

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Kraftigt 2-3 uger begge gange. BLødningen er ikke anderledes end når man har født vaginalt da man bløder derfra hvor moderkagen har siddet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.