Ansøgning om boligstøtte ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

JanetBJ

Jeg sidder og søger om boligstøtte til min kæreste og min's kommende lejlighed, og kommer igennem de 16 sider ud af 20 sider som der er (puha!!), og så på den sidste side skal man vedhæfte lønsedler, kopi af den underskrevne kontrakt og et par andre ting, som jeg har .. PÅ PAPIR! Hvordan dælen får jeg det over på computer ??? .. har ingen scanner nemlig :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

wamse

JanetBJ skriver:

Jeg sidder og søger om boligstøtte til min kæreste og min's kommende lejlighed, og kommer igennem de 16 sider ud af 20 sider som der er (puha!!), og så på den sidste side skal man vedhæfte lønsedler, kopi af den underskrevne kontrakt og et par andre ting, som jeg har .. PÅ PAPIR! Hvordan dælen får jeg det over på computer ??? .. har ingen scanner nemlig :/

Så må du jo ned og aflevere den i papirform

Anmeld

11. maj 2012

kirsti

Print ansøgningsskemaet ud og aflever det hele samlet el skriv at du fremsender bilag pr post

Anmeld

11. maj 2012

JanetBJ

Kan ikke finde det boligstøtte ansøgningsskema ?!

Anmeld

11. maj 2012

pemiro

JanetBJ skriver:

Gå ned på din kommune og bed om et ansøgningsskema.. Det tar ingen tid at udfylde, det er kun fire sider og så afleverer du det dernede med kopi af de ting der skal med.. Bed evt kommunen tage kopi hvis du ikke har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.