flash legetøjsopbevaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.938 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

tweety2060

Halløj
Som overskriften lyder så håber jeg I vil flashe den måde I opbevarer ungernes legetøj på. Jeg skal finde på en eller anden måde at have tøsens legetøj på inden i stuen..... Om det hjælpe være kasser, reol eller ??? Så håber I vil hjælpe mig med inspiration....
Og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MortilElias2010

tweety2060 skriver:

Halløj
Som overskriften lyder så håber jeg I vil flashe den måde I opbevarer ungernes legetøj på. Jeg skal finde på en eller anden måde at have tøsens legetøj på inden i stuen..... Om det hjælpe være kasser, reol eller ??? Så håber I vil hjælpe mig med inspiration....
Og god weekend

Har du et billede af jeres stue, så kan det være jeg kan kommende ideer  Vi har som sådan nemlig ikke nogen opbevaring inde i stuen andet end et par hylder i et skab med låger som vi ikke brugte til noget, det meste af det er inde hos vores søn som han så kan hive frem og tilbage alt efter hvad han ønsker og så har han sit køkken og værksted inde i stuen  

Anmeld

11. maj 2012

tweety2060

MortilElias2010 skriver:

Har du et billede af jeres stue, så kan det være jeg kan kommende ideer  Vi har som sådan nemlig ikke nogen opbevaring inde i stuen andet end et par hylder i et skab med låger som vi ikke brugte til noget, det meste af det er inde hos vores søn som han så kan hive frem og tilbage alt efter hvad han ønsker og så har han sit køkken og værksted inde i stuen  

Hm bum bum skal prøve om jeg kan lægge et billede ind....

Anmeld

11. maj 2012

Maja_4000

Den her står godt nok på Carolines værelse , men vi har snakket om at flytte den ind i stuen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2012

tweety2060

Maja_4000 skriver:

Den her står godt nok på Carolines værelse , men vi har snakket om at flytte den ind i stuen

Gud hvor er den fin!!!
Hvor har I købt den henne?? Den er et super godt bud
Og hvor er hun blevet stor og fin

Anmeld

12. maj 2012

Maja_4000

tweety2060 skriver:

Gud hvor er den fin!!!
Hvor har I købt den henne?? Den er et super godt bud
Og hvor er hun blevet stor og fin

Den er skam "bare" fra Bilka Føtex har den også engang imellem :b Hehe

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.