Fjernelse af tatto U.18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

lycly

wamse skriver:

Hvad med at få tegnet det over istedet for af en dygtig tatovør?

For uanset hvad, så vil der være noget at se enten ar fra laser eller en ny tusse.

Ville skrive præcis det samme.

I stedet for at få et grimt af (for det kan altså ikke undgås, og i øvrigt skulle det også være ekstremt smertefuldt) så få da tegnet noget andet henover - få det bedste ud af det

For at svare på dit spørgsmål så tror (og synes!) jeg bestemt ikke at det er noget kommunen skal betale for - når man tænker på alle de andre ting man ikke kan få betalt: barnløshedsbehandling, fedmeoperationer osv. Så er en fortrudt tatovering lidt af en bagatel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Nettemor

Ville skrive præcis det samme.

I stedet for at få et grimt af (for det kan altså ikke undgås, og i øvrigt skulle det også være ekstremt smertefuldt) så få da tegnet noget andet henover - få det bedste ud af det

For at svare på dit spørgsmål så tror (og synes!) jeg bestemt ikke at det er noget kommunen skal betale for - når man tænker på alle de andre ting man ikke kan få betalt: barnløshedsbehandling, fedmeoperationer osv. Så er en fortrudt tatovering lidt af en bagatel

Lige en sidebemærkning: Man får tilskud til basrnløshedsbehandling igen

Til ts: Jeg tror ikke du får noget ud af det hvis du går på kommunen. Og jeg håber det faktisk heller ikke! Som de andre siger så var det din beslutning og dermed også dit problem... Der er jo en grund til at det er ulovligt. (Og lad for guds skyld være med nogensinde at gå til en uproffesionel! )

Anmeld

11. maj 2012

Laulund87

Aniteb skriver:

hmmm har bare altid hørt at det var lovligt med forældrenes tilladelse... Men har nok hørt forkert så...

Ja

Den har bare været oppe at vende mange gange og der er mange der tror at det er helt ok med forældrenes underskrift.

Anmeld

11. maj 2012

Laulund87

rikkeregnbue skriver:

Det er IKKE lovligt på nogen måde. Har linket til det tidligere.

Anmeld

11. maj 2012

lycly

Nettemor skriver:

Lige en sidebemærkning: Man får tilskud til basrnløshedsbehandling igen

Til ts: Jeg tror ikke du får noget ud af det hvis du går på kommunen. Og jeg håber det faktisk heller ikke! Som de andre siger så var det din beslutning og dermed også dit problem... Der er jo en grund til at det er ulovligt. (Og lad for guds skyld være med nogensinde at gå til en uproffesionel! )

Nå, jamen der kan man bare se, SÅDAN noget vil kommunen hjælpe med, da det i min verden er et lidt større problem end en tatovering man har fortrudt

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

LuLy skriver:

Nå, jamen der kan man bare se, SÅDAN noget vil kommunen hjælpe med, da det i min verden er et lidt større problem end en tatovering man har fortrudt

Vi er helt enige

Anmeld

11. maj 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Hm jamen det er uprof og det ligner noget en 3årig har lavet.. jeg føler mig bare grim og ulækker..

Du burde nok være gået til en prof. fra start af, istedet for at skynde dig ud og få en eller anden tatovering.

Spar op, eller lev med en grim tattoo, og tænk dig om før du får en mere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.