Rigtig god weekend de damer og herre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

banana3

Jeg vil da lige ønske alle en rigtig god weekend.. Her står weekenden i familiens tegn! Fantastisk

Hvad skal i mon lave ? 

RIGTIG GOD WEEKEND  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Koen.

jamen rigtig god weekend til dig os

hvad weekenden skal bruges på? bom bom FØDE!!!!!!! Eller det håber vi Har termin med lillebror i morgen sååå han må godt få fingeren ud og melde sin ankomst

Anmeld

11. maj 2012

banana3

tanja. skriver:

hvad weekenden skal bruges på? bom bom FØDE!!!!!!! Eller det håber vi Har termin med lillebror i morgen sååå han må godt få fingeren ud og melde sin ankomst

uhhh, jeg synes bestemt du skulle bruge weekenden på at føde.. 

Er spændt på at høre om din weekend på mandag, om en lille guldklump er kommet til verden  

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

i lige måde sødepige  og jeg skal lave absolut INGENTING.. for det blev jeg ikke færdig med i går og i dag

Anmeld

11. maj 2012

banana3

rikkeregnbue skriver:

i lige måde sødepige  og jeg skal lave absolut INGENTING.. for det blev jeg ikke færdig med i går og i dag

Haha - sødeste Rikke, sidder her og griner for mig selv  - jamen så har du jo nok at se til. håber du bliver færdig med det i morgen, så du ikke har det projekt hængende de næste par uger  

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

banana3 skriver:

Jeg vil da lige ønske alle en rigtig god weekend.. Her står weekenden i familiens tegn! Fantastisk

Hvad skal i mon lave ? 

RIGTIG GOD WEEKEND  

I lige måde

Jeg får besøg af nogle veninder i morgen eftermiddag og ellers står den bare på afslapning og hygge med den lille familie

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Det er også et stort projekt!

Anmeld

11. maj 2012

LouiseRH

tanja. skriver:

for at lillebror kommer i weekenden - det ville da være rart

Anmeld

11. maj 2012

Muffin_girl

banana3 skriver:

Hvad skal i mon lave ? 

RIGTIG GOD WEEKEND  

Idag har jeg bare hygget med min lillebror, mor og mors kæreste.. Imorgen skal jeg slappe af.. Da jeg har en virus på balance nerven. Og søndag skal vi fejre mors dag  

God weekend til dig  

Anmeld

11. maj 2012

banana3

AalborgPigen skriver:

Idag har jeg bare hygget med min lillebror, mor og mors kæreste.. Imorgen skal jeg slappe af.. Da jeg har en virus på balance nerven. Og søndag skal vi fejre mors dag  

God weekend til dig  

Ej puha,! det lyder bestemt ikke rart, kunne forestille mig, at du ligner en der har siddet omme bag tanken hele dagen, og IKKE drukket sodavand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.