tryghedsscanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2012

MorDk

Ihhh sikke en dejlig måde at gå weekenden i møde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

er lidt trist.. men det skal nok komme op igen, når først mens kommer og vi er igang igen..

ikk noget at sige til at du er trist men det er rigtig godt at høre at du er ved godt mod 

Håber at din mens kommer i løbet af weekenden, så i kan komme videre i teksten 

Anmeld

11. maj 2012

VNB

michelledam skriver:

Hvor er det nogle fine billeder.
Tillykke med din lille spunk /)

mange tak søde 

ja den er ret fotogen allerede 

Anmeld

11. maj 2012

VNB

MorDk skriver:

Ihhh sikke en dejlig måde at gå weekenden i møde 

ja helt vildt 

det blir en dejlig weekend! 

Anmeld

11. maj 2012

Annette A

VNB skriver:

mange tak 

ja det er bare skønt!! 

håber også at alt går godt med dig og din spire? 

Jamen det tror jeg da på, da symtomerne er ret tydelige og tiltagende, så det håber man jo på er gode tegn.

Men det må jo være skønt lige at se at der er liv i den lille, som du har oplevet idag. Der er jeg dog en kylling og vil bare vente til NF-scanning og bare håbe det går godt.

Hvor meget rykkede din termin sig egentlig i forhold til det du regnede med?

Anmeld

11. maj 2012

VNB

Kellie skriver:

Jamen det tror jeg da på, da symtomerne er ret tydelige og tiltagende, så det håber man jo på er gode tegn.

Men det må jo være skønt lige at se at der er liv i den lille, som du har oplevet idag. Der er jeg dog en kylling og vil bare vente til NF-scanning og bare håbe det går godt.

Hvor meget rykkede din termin sig egentlig i forhold til det du regnede med?

ja det er da gode tegn med tiltagende symptomer!  

sådan er det også hos mig... MEGA kvalme dagen lang, uendelig træt, ligament smerter osv osv  

Det er også kun fordi vi kunne få den her scanning gratis at vi har fået den. Skulle vi selv betale, havde vi også ventet pænt til Nf  

Jeg er blevet rykket 3 dage tilbage. Efter min sidste mens dato skulle jeg have termin den 26 December, men scannings damen satte den idag til den 29 december  

Blev også rykket med Viktor dengang.. men endte alligevel med at føde på min oprindelige termins dato  

så nu må vi se. den kommer jo når den kommer men fint for mig at jeg er rykket længere væk fra juleaften  

Anmeld

11. maj 2012

Annette A

ja det er da gode tegn med tiltagende symptomer!  

sådan er det også hos mig... MEGA kvalme dagen lang, uendelig træt, ligament smerter osv osv  

Det er også kun fordi vi kunne få den her scanning gratis at vi har fået den. Skulle vi selv betale, havde vi også ventet pænt til Nf  

Jeg er blevet rykket 3 dage tilbage. Efter min sidste mens dato skulle jeg have termin den 26 December, men scannings damen satte den idag til den 29 december  

Blev også rykket med Viktor dengang.. men endte alligevel med at føde på min oprindelige termins dato  

så nu må vi se. den kommer jo når den kommer men fint for mig at jeg er rykket længere væk fra juleaften  

Smiler.. Ja juleaften er en lidt speciel dag at have fødelsdag på, men man kan jo aldrig vide..

Det er da også om bare at slå til når man får chancen for at se den lille og det er da nogle vildt fine billeder I har fået af den lille. Så tydelige og flotte.

Og skønt med dine symptomer også. De er jo rare at have selvom kvalmen er sej nogle gange og trætheden er voldsom.

Men hvis de små har det godt, så er det jo altsammen godt..

God weekend til Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.