Anonym skriver:
Puha jeg kunne godt bruge at der var en der ville tage beslutningen for mig. Jeg er kommet frem til at jeg ikke "gider" blive ved med at blive sammen med min kæreste mere, det tærer for meget på mig med alle de problemer vi har som især omhandler hans arbejde og den tid han ikke bruger på vores 2 børn. Jeg kører stille og roligt ned psykisk og kan ikke blive ved. Men det største problem jeg har er at jeg er gravid igen(ikke planlagt overhovedet) jeg er små 10 uger henne. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved at mig og ham går fra hinanden men hvad gør jeg med nr 3. Jeg er ikke direkte modstander af abort men føj jeg synes det er en svær beslutning at tage. Alenemor med 2 eller 3 små børn, de store er 2 ½ og 15 mdr. Plz vil i ikke gi mig jeres råd hvad ville i gøre i min situation.
Først må i nok tage en snak sammen og se hvor det bærer hen, så det ikke bliver en dårlig beslutning, men hvis det ender med du bare har fået nok af det, må du finde ud af med dig selv om du kan klare en baby til og om du virkelig ønsker ikke at have det.
Hvis jeg stod i den situation ville jeg ikke få en abort, det kunne jeg ikke få mig selv til, men vi er jo allesammen forskellige, så det er kun dig der ved hvad der er bedst.
Tag en snak med din familie eller dem son er dig nær , det hjælper at få snakket ud om tingene 
Anmeld