hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Puha jeg kunne godt bruge at der var en der ville tage beslutningen for mig. Jeg er kommet frem til at jeg ikke "gider" blive ved med at blive sammen med min kæreste mere, det tærer for meget på mig med alle de problemer vi har som især omhandler hans arbejde og den tid han ikke bruger på vores 2 børn. Jeg kører stille og roligt ned psykisk og kan ikke blive ved. Men det største problem jeg har er at jeg er gravid igen(ikke planlagt overhovedet) jeg er små 10 uger henne. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved at mig og ham går fra hinanden men hvad gør jeg med nr 3. Jeg er ikke direkte modstander af abort men føj jeg synes det er en svær beslutning at tage. Alenemor med 2 eller 3 små børn, de store er 2 ½ og 15 mdr. Plz vil i ikke gi mig jeres råd hvad ville i gøre i min situation. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MortilCilas

Jeg kan ikke svare på hvad du skal, det er kun dig der kan det

Anmeld

11. maj 2012

modesty

Det er jo en beslutning kun du kan tage, så jeg kan kun sige hvad jeg selv ville have gjort i en lignende situation. Og jeg havde fået en abort. 3 børn fra 0-3 år som alenemor, det er simpelthen for hårdt.

Anmeld

11. maj 2012

Bassemor<3

Jeg kan også kun fortælle dig hvis jeg selv ville have gjort, og jeg havde valgt en abort.

STORT kram !

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er jo en beslutning kun du kan tage, så jeg kan kun sige hvad jeg selv ville have gjort i en lignende situation. Og jeg havde fået en abort. 3 børn fra 0-3 år som alenemor, det er simpelthen for hårdt.

jeg overvejer det også kraftigt men jeg er så meget i tvivl om jeg kan leve med mig selv bagefter. 

Anmeld

11. maj 2012

modesty

Anonym skriver:

jeg overvejer det også kraftigt men jeg er så meget i tvivl om jeg kan leve med mig selv bagefter. 

Har du noget familie der kan hjælpe og aflaste?

Anmeld

11. maj 2012

4kløver

Kan/vil ikke skrive hvad du skal gøre for det er op til dig selv. Men vil fortælle dig at jeg var " alene" med mine da de var små. Manden var kun hjemme for at spise og sove. Det var hårdt nogen dage men ellers ikke. Vi kørte bare vores hverdag og det gik godt. Smuttede da de var 2.4 og 6 år og synes selv at det gik faktisk meget bedre uden ham helt.

Anmeld

11. maj 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Puha jeg kunne godt bruge at der var en der ville tage beslutningen for mig. Jeg er kommet frem til at jeg ikke "gider" blive ved med at blive sammen med min kæreste mere, det tærer for meget på mig med alle de problemer vi har som især omhandler hans arbejde og den tid han ikke bruger på vores 2 børn. Jeg kører stille og roligt ned psykisk og kan ikke blive ved. Men det største problem jeg har er at jeg er gravid igen(ikke planlagt overhovedet) jeg er små 10 uger henne. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved at mig og ham går fra hinanden men hvad gør jeg med nr 3. Jeg er ikke direkte modstander af abort men føj jeg synes det er en svær beslutning at tage. Alenemor med 2 eller 3 små børn, de store er 2 ½ og 15 mdr. Plz vil i ikke gi mig jeres råd hvad ville i gøre i min situation. 

Først må i nok tage en snak sammen og se hvor det bærer hen, så det ikke bliver en dårlig beslutning, men hvis det ender med du bare har fået nok af det, må du finde ud af med dig selv om du kan klare en baby til og om du virkelig ønsker ikke at have det.

Hvis jeg stod i den situation ville jeg ikke få en abort, det kunne jeg ikke få mig selv til, men vi er jo allesammen forskellige, så det er kun dig der ved hvad der er bedst.

Tag en snak med din familie eller dem son er dig nær , det hjælper at få snakket ud om tingene

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Har du noget familie der kan hjælpe og aflaste?

ja jeg har verdens bedste mor og jeg ved hun vil hjælpe alt hvad hun kan.

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Kan/vil ikke skrive hvad du skal gøre for det er op til dig selv. Men vil fortælle dig at jeg var " alene" med mine da de var små. Manden var kun hjemme for at spise og sove. Det var hårdt nogen dage men ellers ikke. Vi kørte bare vores hverdag og det gik godt. Smuttede da de var 2.4 og 6 år og synes selv at det gik faktisk meget bedre uden ham helt.

det er lidt den samme måde vi lever på han spiser dog sjældent hjemme så det er kun når han sover han er hjemme. Jeg er derfor vant til at stå med det hele alene men jeg kan ikke lade være med at tænke at jeg kommer til at stå med 3 børn under 3 år det er alligevel også en mundfuld men aner ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.