Hvilken zoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

>>Carina<<

...er bedst? Vi ska snart i zoo men ved ik om vi ska tage kbh zoo eller odense zoo!???

Hvilken syns I er bedst?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Polkaprik

Min favorit er KLART Odense Zoo. Ja der er lidt flere dyr i Kbh, men jeg synes bare slet ikke den er så hyggelig som den i Odense. Plus jeg synes at Odense Zoo har gjort meget for at mindre børn kan se dyrerne med små vinduer alle mulig steder osv

Vi tager turen hvert år til Odense

Anmeld

11. maj 2012

>>Carina<<

Polkaprik skriver:

Min favorit er KLART Odense Zoo. Ja der er lidt flere dyr i Kbh, men jeg synes bare slet ikke den er så hyggelig som den i Odense. Plus jeg synes at Odense Zoo har gjort meget for at mindre børn kan se dyrerne med små vinduer alle mulig steder osv

Vi tager turen hvert år til Odense

Ok tak :-) min søn er  2 1/2 år så det lyder jo fint med det i odense :-)

Anmeld

11. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Odense har rigtig mange gode legepladser, til børn i alle aldre. Masser af vinduer de små ka kigge ind ad! Vh stine

Anmeld

11. maj 2012

>>Carina<<

StineW79 skriver:

Odense har rigtig mange gode legepladser, til børn i alle aldre. Masser af vinduer de små ka kigge ind ad! Vh stine

SuPer :-) tak for svaret. Blir hermed odense :-)

Anmeld

11. maj 2012

Annana89

Odense er knapt så "klemt" og der er masser af plads til en rigtigudflugt med madpakker og børnevenlige områder med fin natur! 

Men begge zooer har sin charme;0)

Anmeld

11. maj 2012

Nessie

Odense Zoo er klart den nyeste og "pæneste" af de to.

Københavns Zoo er ved at blive bedre, men den første afdeling er stadig gammel, slidt og trang, og jeg synes altid det er lidt synd for dyrene.

Men jeg ville nok bare tage den der var tættest på, de har begge en egen charme og hygge over sig.

HVis I bor i Jylland er der jo også Givskud Zoo (Løveparken), og længere oppe er der Skandinavisk Dyrepark

God fornøjelse

Anmeld

11. maj 2012

Noahmor

Carina1984 skriver:

...er bedst? Vi ska snart i zoo men ved ik om vi ska tage kbh zoo eller odense zoo!???

Hvilken syns I er bedst?:-)

Odense, helt klart. Den er simpelthen så flot lavet. Vi har årskort dertil pg dblokerer ved med at fornye sig. 

Anmeld

11. maj 2012

Maja_4000

Jeg har kun været i København , så kan ikke sige hvordan den i Odense er

Men hvis det var mig , ville jeg bare vælge den som er tættest på Jeg synes Københavns børnezoo er udenmærket .. Det er jo også den nyeste del af det (hvis man ser bort fra den arktiske ring - eller hvad den hedder :b Men der er det kun noget fuglereservat som er færdigt) .. 

Mig og Caroline var i Københavns zoo med mormor i onsdags og det var rigtig hyggeligt Hehe

Anmeld

11. maj 2012

>>Carina<<

Noahmor skriver:

Odense, helt klart. Den er simpelthen så flot lavet. Vi har årskort dertil pg dblokerer ved med at fornye sig. 

Så lige hjemmesiden. Er der ikke elefanter og isbjørne? De står der nemlig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.