Kan man dette (om fars dags gave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger 

Man ved jo aldrig hvem der lurer med, så selvom det ikke er et alvorligt emne holder jeg mig anonym.

Fars dag kommer jo her lige straks, og manden min skal selvfølgelig ha en lille hyggeligt ting. Vores søn er lidt over et år, så det er igen i år mig der står for det.

Sagen er så den at jeg aldrig rigtig føler at jeg har fået sagt ordentligt tak for hvor fantastisk han var og er, især i dagene efter en ret hård fødsel. Føler ikke jeg er god til at fortælle ham hvor god han er med vores søn, som han elsker mere end noget andet.

Tænker så om man måske skulle skrive min tanker ned i et brev til ham og lægge ved en lille gave (som jeg stadig ikke helt ved hvad skal være). MEN er det for corny?? Tror i han gider læse det? altså han er jo hankøn og ikke ligeså følsom som jeg... 

Håber i vil tænke ideen igennem, eller evt. komme med alternativer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Maja_4000

Min kæreste ville blive glad , hvis jeg gjorde sådan noget .. Er rigtig dårlig til at huske at sige det i hverdagene 

Jeg er helt blank for fars dags gave idéer .. Så jeg følger lige lidt med

Anmeld

11. maj 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hej Piger 

Man ved jo aldrig hvem der lurer med, så selvom det ikke er et alvorligt emne holder jeg mig anonym.

Fars dag kommer jo her lige straks, og manden min skal selvfølgelig ha en lille hyggeligt ting. Vores søn er lidt over et år, så det er igen i år mig der står for det.

Sagen er så den at jeg aldrig rigtig føler at jeg har fået sagt ordentligt tak for hvor fantastisk han var og er, især i dagene efter en ret hård fødsel. Føler ikke jeg er god til at fortælle ham hvor god han er med vores søn, som han elsker mere end noget andet.

Tænker så om man måske skulle skrive min tanker ned i et brev til ham og lægge ved en lille gave (som jeg stadig ikke helt ved hvad skal være). MEN er det for corny?? Tror i han gider læse det? altså han er jo hankøn og ikke ligeså følsom som jeg... 

Håber i vil tænke ideen igennem, eller evt. komme med alternativer  

Det kommer virkelig an på hvilken type manden er.. Min kæreste ville læse det og gemme det, men han er oz lidt af en tøs på det punkt Jeg ville ik selv gøre det sådan, men jeg har heller ingen problemer med at få sagt hvor meget jeg sætter pris på ham i hverdagen.. Det kan være små ting som et kram i køkkenet når han skræller kartofler, en seddel i madkassen eller bare over aftensmaden

Anmeld

11. maj 2012

Bassemor<3

Jeg har gjort det til hans fødselsdag, altså skrevet et brev, og han læste det, sagde tak og i lige måde gav mig et kys og dagen efter lå brevet i en kasse med regninger. Jeg VED at han er super glad for det og at han satte meget pris på det, men han er bare ikke sådan en der viser følelser på den måde, så det gjorde jeg kun den ene gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.