hej alle.
mine søskende og jeg er vildt på bar bund mht mors dag! vi plejer at lave morgenmad til hende, somme tider engelsk morgenmad, da hun elsker dette. dog vil vi i år lave noget anderledes, da det ikke skal være rutine for hende, og vi vil overraske hende.
vi er 3 søskende. en på 27 med en søn på 3, som også kommer med. min bror på 20 (måske kommer hans kæreste med) og mig på 17. jeg tager ikke min kæreste med.
ingen af os har særlig mange penge at gøre godt med. vi havde snakket om at tage hende med ud og bowle, men det har vi ikke råd til, efter at have regnet sammen på det.
vi vil gerne gøre noget om eftermiddagen, da vi jo, som sagt, plejer at lave morgenmad til hende, hvilket hun nok også forventer på søndag. jeg tænker lidt, vi kan lade huset være "børnefrit" hele formiddagen, så hun tror, vi har glemt alt om det, og så pludselig dukker vi op om eftermiddagen, som en overraskelse. jeg tænker lidt, vi kan evt medbringe eftermiddagskaffe, kage og dertilhørende ting, eller også medbringe aftensmad. søndag er "lav-selv-aftensmad" hjemme hos os, og derfor tager min mor ikke kød op til aftensmad.
min mor er kvinden der har alt. hun er SÅ svær at finde materielle ting, og samtidig er hun "lusket", så hun regner næsten ALTID ud, hvad man giver hende/gør for hende.
hvad ville i, herinde gøre, hvis i stod i lignende situation? vi er simpelthen på bar bund.. mine søskende og jeg har skullet stikke hovederne sammen i denne uge, men både min bror og jeg har lagt syge, så det har ikke været en mulighed.
Anmeld