Ja, det var så mig der stod bag den tråd!
Jeg var til samtale i onsdags og hun sagde hun ville ringe tilbage torsdag eftermiddag med beslutningen. Modtof imidlertid ingen opkald og begyndte derfor at tænke for mig selv at jeg så nok ikke var blevet udvalgt til jobbet.
Dog klokken ca. 8.40 i morges blev jeg ringet op, at dagen igår havde været noget hektisk. Var jeg sadig interesseret i jobbet? ja, det var jeg da. Så ville hun nemlig gerne ansætte mig!
Jeg skal møde ind på tirsdag klokken 8, hvor hun vil have gjort kontrakt og så videre klar til at gennemgå og så er jeg ellers bare startet på job
Jeg kan end ikke beskrive hvor hurtigt jeg løb gennem stuen, hoppede op og ned, eller hvor højt jeg SKREG, inden jeg fik tastet nummeret til min søde kæreste som selvfølgelig var noget så glad på mine vejne. Dette job byder nemlig pludselig på helt nye muligheder for ham og jeg og børnene.
Der er ca. 40 minutteres kørsel hevr vej, men vi skal nok få det til at fungere. Dette er mit drømmejob og har lært af denne krisetid at når JOBBET dukker op, er det bare med at slå til og finde løsninger på bagatellerne, man er ikke lovet et job der er tæt på ens bopæl i dag.
Til alle Jer der krydsede fingre og tænkte på mig; I er guld værd, er sikker på at Jeres tanker nåede min nye leder og hjalp hende med at træffe den rigtige beslutning! 
Anmeld