Hjælp til fællesforældetmyndighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

lucas<3

Hej piger 

Min kæreste og jeg har valgt og gå fra hinanden og have fællesmyndighed men vi kan ikke blive enige om hvor mange dage vi skal ha ham hver. Så hvordan har i delt det op..? 

HÅber i kan hjælpe mig... tark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Herhjemme har vi en 7/7 ordning..

Anmeld

11. maj 2012

An&Jo

her hedder det hveranden weekend til farmand

men vores dreng er også lidt svær på det punkt, for han er ikke meget for alle skiftene, og derfor ville en længere ordning ikke komme på tale herhjemme, for så ville han skulle skifte for tit

Anmeld

11. maj 2012

lucas<3

Problembarnet skriver:

Herhjemme har vi en 7/7 ordning..

Altså en uge af gangen.? 

Anmeld

11. maj 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
lucas<3 skriver:

Altså en uge af gangen.? 

ja, med skift i sfo/skole om mandagen. - så mandag til mandag.

Anmeld

11. maj 2012

FruK

Dejligt hvis I selv kan blive enige!

Vi startede med hveranden weekend plus en dag i den modsatte uge - fars ønske at det ikke skulle være mere på grund af hans arbejde. Vores søn var to år da vi gik fra hinanden.

Han er 9 år nu og vi har udvidet hen ad vejen - i starten pressede jeg på for mere samvær, fordi sønnike savnede sin far. Senere kom far selv på banen og ville gerne have ham mere.

Vi er endt med at have ham lige meget. Først i kortere intervaller, så vi skiftede flere gange om ugen. Siden nytår har vi kørt med en uge hvert sted, og det passer alle bedre - knap så mange skift, og knap så mange tasker med skiftetøj, gymnastiktøj, fodboldtøj osv. som skal frem og tilbage hele tiden. Det er også lidt nemmere at følge med i lektier mm, når vi ikke skifter hele tiden.

Det virker også som om det giver mere ro for vores søn, at han kun skifter en gang om ugen.

Anmeld

11. maj 2012

lassemor07

lucas<3 skriver:

Hej piger 

Min kæreste og jeg har valgt og gå fra hinanden og have fællesmyndighed men vi kan ikke blive enige om hvor mange dage vi skal ha ham hver. Så hvordan har i delt det op..? 

HÅber i kan hjælpe mig... tark

Her hedder det hver 2 weekend til far
Ferie og helligdage plejer vi og finde ud af hen af vejen og den har ham i julen har ham så ikke nytår og omvendt året efter

Anmeld

11. maj 2012

lucas<3

Problembarnet skriver:

ja, med skift i sfo/skole om mandagen. - så mandag til mandag.

betaler han børnebidrag selv om i har fælles?

Anmeld

11. maj 2012

Wimmie

Nu er Mila kun næsten 5 mdr, så det er indtil videre kun kortere besøg, men når hun bliver lidt ældre og skal i institution tror jeg det bliver sådan at far har hende hveranden weekend og henter hende om fredagen efter vuggestue og har hende indtil mandag morgen hvor hun skal i VG igen. 

Når hun så bliver lidt ældre og hvis dette fungerer tror jeg vi udvider det med én dag - altså så han har hende til tirsdag

Ferier, helligdage og højtider aftaler vi løbende

Anmeld

11. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Når Ida bliver ældre og jeg synes hun er klar til, at skulle være hos farmand i flere dage. Så bliver det:

I ulige uger onsdag-torsdag og så hver anden weekend. Forstår du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.