Hjælp til gave idé..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. maj 2012

MyLove E

Min kære mand bliver 42 i morgen.. Og jeg har ingen idé til hvad jeg skal købe. Han ønsker sig ikke noget. Vi er blevet enig om at give hinanden en tur ud og spise og en overnatning ude.
Jeg har nemlig fødselsdag om 14dage.

MEN jeg syntes jo han skal ha en lille gave fra søn..
Hjælp piger hvad skal jeg købe..????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

MyLove E

11. maj 2012

Dinna88

I sådan en tilfælde ville jeg give noget der kendetegner personen. Til en gav jeg engang en kurv med cola, småkager, nogle bestemte film og sjove boxershorts! Allle ting der lige var ham, som viste, at jeg kendte ham

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Øhh det er jo et godt spørgsmål . Jeg har som regel de samme problemer. Men denne gang er han kommet med MANGE hentydninger om at han ønsker sig en ny svejsehjelm

Hvad med en ting de kan lave sammen? Traktortræk fx? Eller hvis der er noget han går op i? Jeg har før givet min mand fotokurser fordi det interesserer ham..

Anmeld

11. maj 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

I sådan en tilfælde ville jeg give noget der kendetegner personen. Til en gav jeg engang en kurv med cola, småkager, nogle bestemte film og sjove boxershorts! Allle ting der lige var ham, som viste, at jeg kendte ham

Man skulle jo tro du havde givet en kurv til min mand. Lige alt det han godt kan lide:-):-):-)

Anmeld

11. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

sskØhh det er jo et godt spørgsmål . Jeg har som regel de samme problemer. Men denne gang er han kommet med MANGE hentydninger om at han ønsker sig en ny svejsehjelm

Hvad med en ting de kan lave sammen? Traktortræk fx? Eller hvis der er noget han går op i? Jeg har før givet min mand fotokurser fordi det interesserer ham..

Måske jeg skulle give ham en luksus tur på legepladsen med luksus mad kurv..:-):-)

Anmeld

11. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Måske jeg skulle give ham en luksus tur på legepladsen med luksus mad kurv..:-):-)

Det var en god ide Det behøver jo ikke koste alverden for at blive værdsat

Anmeld

11. maj 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Man skulle jo tro du havde givet en kurv til min mand. Lige alt det han godt kan lide:-):-):-)

haha - kan du så ikke lave sådan en til ham ?

Anmeld

11. maj 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

haha - kan du så ikke lave sådan en til ham ?

Jo tro jeg at jeg gør med en seddel om at vi skal på legepladsen og hygge:-):-)

Anmeld

11. maj 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Jo tro jeg at jeg gør med en seddel om at vi skal på legepladsen og hygge:-):-)

Fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.