Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var til scaning i sidste uge, og alt er som det skal være, dog måtte de scanne mig 3 gange, da den lille ikke var helt med på hvad der skulle se...
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vi venter en lille DRENG
Er bare sååååååå glad.... glæder mig bare endnu mere for hver dag der går!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofiell89 skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Taaaak
Jeg er vågen
Ihhh tillykke med lillebror , så spændende. Dejligt det gik godt.
Sådan en lille frækkert, der driller
Krussedulle skriver: Stort tillykke Hvor spændende med en lillebror
Stort tillykke Hvor spændende med en lillebror
Ja det blir rigtig spændende. storebror vil dog helst have haft en lillesøster, men tror nu han skrifter mening..
nilletøz skriver: Var til scaning i sidste uge, og alt er som det skal være, dog måtte de scanne mig 3 gange, da den lille ikke var helt med på hvad der skulle se... Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen vi venter en lille DRENG Er bare sååååååå glad.... glæder mig bare endnu mere for hver dag der går!!!
Stoooort tillykke!
bullerbassen skriver: Jeg er vågen Ihhh tillykke med lillebror , så spændende. Dejligt det gik godt. Sådan en lille frækkert, der driller
Gooooodt du er vågen
Tak skal du have, vi glæder os rigtig meget, til at lære den lille frækkert at kende!
Gooooodt du er vågen Tak skal du have, vi glæder os rigtig meget, til at lære den lille frækkert at kende!
Kan jeg godt forstå ... Så bliver der fart over feltet
Var jo nødt til at holde mig vågen ellers opdager jeg jo ikke dit indlæg...
bullerbassen skriver: Kan jeg godt forstå ... Så bliver der fart over feltet Var jo nødt til at holde mig vågen ellers opdager jeg jo ikke dit indlæg...
Ja, men der er allerede gang over feltet bare med Lukas - han har så meget energi, også selvom han har været i børneahve 1 hel dag!!
Ja det var du, hehe... Men nu kan du snart sove, for nu har du set det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128