Knude i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Har nok set den mest hjerte skærrende film til dags dato :-( En  med en kvinde som mildest talt mishandler sit barn.. jeg ryster virkelig! hvordan kan man skade et lille barn??

http:// blog.saimatkong.com/ index.php/2012/05/10/ mother-beating-her-8-month- old-helpless-baby-woman-ab using-toddler/#comment-122465  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mutti2B

Den er blevet vist et par gange herinde i dag og staff har valgt at censurere den i de andre tråde. Det er vist ikke lige stedet for sådan en hård video.

Anmeld

10. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Mutti2B skriver:

Den er blevet vist et par gange herinde i dag og staff har valgt at censurere den i de andre tråde. Det er vist ikke lige stedet for sådan en hård video.

beklager på mine vegne

Anmeld

10. maj 2012

Mutti2B

moooor-til-snart-2 skriver:

beklager på mine vegne

Det kunne du jo ikke vide

Anmeld

10. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Mutti2B skriver:

Det kunne du jo ikke vide

min mavesyre sidder helt oppe i halsen.

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

Det er jo SYGT , hvordan fanden kan man gøre dette. Og hvem human kan man filme uden at gribe ind.

Håber godt nok barnet ikke skal vokse op der.

Der har været et indlæg og samme film,dom blev slettet af staff

Anmeld

10. maj 2012

mor-til-en-dejlig-baby

bullerbassen skriver:

Det er jo SYGT , hvordan fanden kan man gøre dette. Og hvem human kan man filme uden at gribe ind.

Håber godt nok barnet ikke skal vokse op der.

Der har været et indlæg og samme film,dom blev slettet af staff

denne verden er grusom!!!

Anmeld

10. maj 2012

bullerbassen

moooor-til-snart-2 skriver:

denne verden er grusom!!!

Der er slet ingen ord der kan beskrive denne video. Satte mig desværre til at se den ..

Ejj alt vender i min mave , hvorfor er der ingen der griber ind. Stakkelse stakkelse lille barn . Det jo frygteligt ..

Anmeld

10. maj 2012

DKTiha

Har læst mig på facebook at hun er fængslet for det hun gør mod barnet.. men har vist kun fået 10 mdr eller sådan noget for det...

og er dybt forarget over den video !!

Anmeld

10. maj 2012

Ka+Ma=Be

Jeg vælger så, ikke at se videoen! Som mor til 8 måneder gamle Benjamin, kan jeg simpelthen ikke få mig selv til det!  Med det i skriver, er jeg ikke i tvivl om, at jeg vil stortude!

Så jeg kan kun sige, ud fra jeres kommentare, hvor skulle hun brænde op i helvede!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.