Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Til jer alle sammen!!
Kan næsten ikke beskrive hvor meget den her side har hjulpet mig, som nybagt mor, som kvinde og med alt det jeg BARE lige har behov for at komme ud med...
Ja nogle gange er det sgu et hårdt puplikum der er herinde, men for det meste er jeg bare SÅ glad for at jeg har fundet den her hjemmeside...
Jeg ved godt at jeg ofte bliver sentimental herinde og at I må lægge øre til alle disse følelser fra min side... Men det er bare dejligt at I er her og at I viser interesse...
Til jer!
Til de ventende Mødre.
Til de nybagte Mødre.
Til Mødrerne der har fundet syncen med deres barn.
Til alle dem der prøver!!
Og i det hele taget bare Til jer alle sammen!! (SELVFØLGELIG også Fædrene!!)
SÅ kom jeg ud med det.... Ahhhhh.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Til jer alle sammen!! Kan næsten ikke beskrive hvor meget den her side har hjulpet mig, som nybagt mor, som kvinde og med alt det jeg BARE lige har behov for at komme ud med... Ja nogle gange er det sgu et hårdt puplikum der er herinde, men for det meste er jeg bare SÅ glad for at jeg har fundet den her hjemmeside... Jeg ved godt at jeg ofte bliver sentimental herinde og at I må lægge øre til alle disse følelser fra min side... Men det er bare dejligt at I er her og at I viser interesse... Til jer! Til de ventende Mødre. Til de nybagte Mødre. Til Mødrerne der har fundet syncen med deres barn. Til alle dem der prøver!! Og i det hele taget bare Til jer alle sammen!! (SELVFØLGELIG også Fædrene!!) SÅ kom jeg ud med det.... Ahhhhh.....
Årh sikke en dejlig tanke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128