Åh nej, jeg er i det her humør igen..!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Muhmi

Til jer alle sammen!!

Kan næsten ikke beskrive hvor meget den her side har hjulpet mig, som nybagt mor, som kvinde og med alt det jeg BARE lige har behov for at komme ud med...

Ja nogle gange er det sgu et hårdt puplikum der er herinde, men for det meste er jeg bare SÅ glad for at jeg har fundet den her hjemmeside...

Jeg ved godt at jeg ofte bliver sentimental herinde og at I må lægge øre til alle disse følelser fra min side... Men det er bare dejligt at I er her og at I viser interesse...

Til jer!

Til de ventende Mødre.

Til de nybagte Mødre.

Til Mødrerne der har fundet syncen med deres barn.

Til alle dem der prøver!!

Og i det hele taget bare  Til jer alle sammen!! (SELVFØLGELIG også Fædrene!!)

SÅ kom jeg ud med det.... Ahhhhh.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

lassemor07

Muhmi skriver:

Til jer alle sammen!!

Kan næsten ikke beskrive hvor meget den her side har hjulpet mig, som nybagt mor, som kvinde og med alt det jeg BARE lige har behov for at komme ud med...

Ja nogle gange er det sgu et hårdt puplikum der er herinde, men for det meste er jeg bare SÅ glad for at jeg har fundet den her hjemmeside...

Jeg ved godt at jeg ofte bliver sentimental herinde og at I må lægge øre til alle disse følelser fra min side... Men det er bare dejligt at I er her og at I viser interesse...

Til jer!

Til de ventende Mødre.

Til de nybagte Mødre.

Sikke en dejlig tråd
Det får smilet frem selv om jeg er noget brugt i hoved
Det er en dejlig hjemmeside og nogle dejlige skønne kvinder og få mænd om ikke af forglemme så er ærlige selv om man har meget forskellige holdninger og der tit er nogle hormoner der flyver højt
Stort og til dig

Anmeld

10. maj 2012

Miss Church

10. maj 2012

Zeus

Muhmi skriver:

Til jer alle sammen!!

Til jer!

Til de ventende Mødre.

Til de nybagte Mødre.

Anmeld

10. maj 2012

AnonymMor

Årh sikke en dejlig tanke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.