har brug for hjælp til at finde en artikel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

DLM

godaften.

Jeg har brug for noget hjælp... jeg er i gang med at skrive førsteårs opgave på ucn pædagog seminarie.

vi skriver om hvorfor det er så svært at inkludere udadreagerende børn i praksis. som så er blevet til hvorfor der er svært at ændre pædagogens tankegang til inklusion.

MEN jeg skal finde en artikel eller undersøgelse der siger noget om at de ikke kan rumme de udadregerende børn og de derfor ofte bliver ekskluderet.

synes jeg har kigget over alt på nettet og kan finde nothing.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

DLM

Dorthe1986 skriver:

Ved ikke om der er noget her der kan bruges

http://www.information.dk/264430

http://www.sfi.dk/graphics/SFI/Pdf/Arbejdspapirer/ Arbejdspapirer/AP-12-2007.pdf

super tak.

noget af det kan godt bruges i problemstillingen, men vores aldersgruppe hedder 3-6 og de fleste artikler der er er i skolen så vidt jeg kan se findes der ikke nogen artikel eller statestik der fortæller noget om at børn bliver ekskluderet i børnehaver.

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

DLM skriver:

godaften.

Jeg har brug for noget hjælp... jeg er i gang med at skrive førsteårs opgave på ucn pædagog seminarie.

vi skriver om hvorfor det er så svært at inkludere udadreagerende børn i praksis. som så er blevet til hvorfor der er svært at ændre pædagogens tankegang til inklusion.

MEN jeg skal finde en artikel eller undersøgelse der siger noget om at de ikke kan rumme de udadregerende børn og de derfor ofte bliver ekskluderet.

synes jeg har kigget over alt på nettet og kan finde nothing.

Hm har en pædagogikopgave du måske kan finde noget ,i i fodnoterne og litteraturlisten... hvis du er interesseret vil jeg sende den til dig.

Anmeld

10. maj 2012

DLM

MortilElias2010 skriver:

Hm har en pædagogikopgave du måske kan finde noget ,i i fodnoterne og litteraturlisten... hvis du er interesseret vil jeg sende den til dig.

hvis du har fodnoter fra en artikel eller en hjemmeside omkring eksklusion vil det være en super hjælp

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

DLM skriver:

hvis du har fodnoter fra en artikel eller en hjemmeside omkring eksklusion vil det være en super hjælp

Du må lige se hvad du kan finde ellers prøv på jagoo.dk. Der ligger mange fine inspirationskilder, deriblandt min opgave. Du kan bare få kodeord og navn til siden.. hvis du ønsker det.. så kan du snuse lidt rundt derinde

Anmeld

11. maj 2012

DLM

MortilElias2010 skriver:

Du må lige se hvad du kan finde ellers prøv på jagoo.dk. Der ligger mange fine inspirationskilder, deriblandt min opgave. Du kan bare få kodeord og navn til siden.. hvis du ønsker det.. så kan du snuse lidt rundt derinde

1000 tak

Anmeld

11. maj 2012

MortilElias2010

DLM skriver:

1000 tak

Pb  Og det var så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.