2 år og 8 måneder mellem børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Vælger at skrive som anonym da det ikke er offentlig endnu

Men altså min kæreste og jeg har allerede en skøn datter nu har vi besluttet at lave en lille bror/søster til hende og der vil komme til at være ca 2 år og måneder mellem dem (hvis det går lidt så hurtigt som sidst &nbsp

Vil bare høre om jer med børn med ca den aldersforskel har nogle gode råd? Her tænker jeg på sådan noget som udstyr? Er det vigtigt med en tvillinge klapvogn eller hvordan?

Håber på lidt hjælp! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Maja_4000

Jeg ved ikke noget om det , da jeg kun har et barn Men jeg vil mene at den store er for stor til at gide sidde i en tvillingevogn .. Hvis det var mig , ville jeg købe et søskendesæde eller sådan noget i stedet

Anmeld

11. maj 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

Hej piger.

Vælger at skrive som anonym da det ikke er offentlig endnu

Men altså min kæreste og jeg har allerede en skøn datter nu har vi besluttet at lave en lille bror/søster til hende og der vil komme til at være ca 2 år og måneder mellem dem (hvis det går lidt så hurtigt som sidst &nbsp

Vil bare høre om jer med børn med ca den aldersforskel har nogle gode råd? Her tænker jeg på sådan noget som udstyr? Er det vigtigt med en tvillinge klapvogn eller hvordan?

Håber på lidt hjælp! :-)

der er 2½ år imellem vores drenge. Vi har ikke en tvilling klapvogn .. Jeg har bare købt et søskende sæde der skal sidde ovenpå barnevognen Og charlie har bare overtaget Noah's tremme seng og baby dyne. Og så har noah fået en junior seng. Og barnevogenen er os Noah's den gamle

Anmeld

11. maj 2012

Svenne

Jeg har endnu kun et barn. Men vi overvejer også lidt snart at forsøge at lave en lillebror eller lillesøster.
Hvis det lykkes 1. gang lige som sidst, vil der også blive 2 år og 8 måneder mellem dem.

Vi vil ikke have en tvillingevogn. Jeg regner med at anskaffe et søskendesæde til barnevognen og måske sådan et ståbræt - det ville min søn elske
Hvis han stadig sover i barnevogn til den tid i DP, vil jeg bare bruge klapvognen med en lift i til den lille, indtil min søn er færdig med barnevognen - og eftersom han skal i børnehave som 2 år og 10 måneder, vil det ikke være lang tid det drejer sig om.

I øvrigt er der præcis 2 år og 8 måneder mellem min storesøster og mig - og mellem min lillesøster og mig.

Anmeld

11. maj 2012

chael

Der er 2 år og 7 mdr mellem mine de 2 store og 2 år og 8 mdr mellem den mellemste og yngste.

Vi har aldrig brugt tvillinge klapvogn. Det har slet ikke været nødvendigt. Heller ikke søskende sæde osv.

Vi har klaret os med løbecykler. Eller farmand har gået med klapvogn og jeg med barnevogn.

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.