Nogen som har købt sko fra Asos???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Isaac's mor

Jeg har lige købt nogen ballarina sko over nettet fra Asos, og oh my god! hva er der galt med de her sko...?

Jeg bruger str 39 i sko og de føles rigtig nok ogs sådan i længden, men det som om det er en str 36 nede ved snuden???
Man kan faktisk se mine "tå streger" stikke frem!
Og kan 100% IKKE gå særlig langt med dem før det kommer til at gøre rigtig ondt, de sådan skære 

Nogen der har købt hos Asos før? Er deres sko bare sådan eller?
For det sgu da ikk særlig smart altså...

(Her er billedet af skoen(e), har tegnet en ring rundt om "snuden" hvor de er for små)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Filuca

Har faktisk oplevet det samme, især med ballerinaerne... Ved støvler synes jeg ikke, det er et problem. Men sidst jeg købte ballerinaer, passede de også fint i længden, men klemmer tæerne. Så kan godt være deres modeller bare er sådan

Men hvis du ikke kan passe dem, kan du vel sende dem tilbage?

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Filuca skriver:

Har faktisk oplevet det samme, især med ballerinaerne... Ved støvler synes jeg ikke, det er et problem. Men sidst jeg købte ballerinaer, passede de også fint i længden, men klemmer tæerne. Så kan godt være deres modeller bare er sådan

Men hvis du ikke kan passe dem, kan du vel sende dem tilbage?

Det sgu da for dumt altså! Man kan jo ikk gå med dem! og de ser heller ikk 100% sådan ud som på billedet, de er faktisk sådan helt maste! Prøver altså lige at tage et billede!

Nej for jeg har jo været så smart at købe dem over nettet ti halv pris af en anden som havde købt dem over nettet

Anmeld

10. maj 2012

Filuca

Sophie.Hammershøy skriver:

Det sgu da for dumt altså! Man kan jo ikk gå med dem! og de ser heller ikk 100% sådan ud som på billedet, de er faktisk sådan helt maste! Prøver altså lige at tage et billede!

Nej for jeg har jo været så smart at købe dem over nettet ti halv pris af en anden som havde købt dem over nettet

Hehe, ja så er de ikke nemme at komme af med igen Så må du sætte dem til salg på trendsales eller noget...

Sidst jeg købte på Asos var sidste sommer, hvor jeg jo så konstaterede, at faktisk alle de par, jeg havde købt, klemte, men tænkte at mine fødder nok bare var hævede den dag, så fik dem aldrig sendt tilbage. Så nu har jeg 3 eller 4 par ballerinaer i mit skab, som jeg aldrig får brugt

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

Filuca skriver:

Hehe, ja så er de ikke nemme at komme af med igen Så må du sætte dem til salg på trendsales eller noget...

Sidst jeg købte på Asos var sidste sommer, hvor jeg jo så konstaterede, at faktisk alle de par, jeg havde købt, klemte, men tænkte at mine fødder nok bare var hævede den dag, så fik dem aldrig sendt tilbage. Så nu har jeg 3 eller 4 par ballerinaer i mit skab, som jeg aldrig får brugt

Haha, det var sgu da ikk så smart.. Bar så typisk altså
Jeg gider ikk købe derfra igen i hvertfald, sgu da spild af penge!

Nå min mobil er fyldt med billeder, gider ikk lige slette nogen.. Men de ser virkelig dumme ud! :p

Anmeld

10. maj 2012

sarahb

Er det Asos eget mærke eller? De forhandler jo mange forskellige mærker

Anmeld

10. maj 2012

Isaac's mor

sarahb skriver:

Er det Asos eget mærke eller? De forhandler jo mange forskellige mærker

Der står Asos i dem, så det må da næsten være derfra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.