Ja, det bliver jo så en update uden fotos, håber i overlever

Men i dag er Rose 7 måneder! TÆNK det er så længe siden jeg klemte det store barn ud

Hun er nok omkring 72-73 cm og så knap 8,5 kilo. Tager ikke på pt., men det er nok meget naturligt. For hun kravler - som en sælunge

Er oppe på alle 4 og rokker, oppe på alle fire hvor hun har tæerne i gulvet og knæene oppe fra gulvet. Ruller og ruller, kan sidde lidt (men vil hellere kravle rundt) osv. Hun er bare deeeeejlig! Min smukke, store pige!
Hun er en meget aktiv pige, som har temperament og foretrækker at være på tværs. Hun vil helst lege med ledninger, fjernbetjeninger og mobiler, så op i r*ven med alt det farverige legetøj vi køber, siger hun! Og hun ved UDMÆRKET godt, når hun laver noget hun ikke må! Hun kigger liiiiige over på os med det der lumske blik inden hun forsøger at sætte tænderne (2 stk i undermunden) i en ledning. Så dagene går med "nej nej nej nej nej, det må du ikkeeeeeee". Hun kravler også fra rum til rum, så hun er noget af et job at være opmærksom på!
Hun spiser godt. Hun får havregrød eller øllebrød til morgen. Lille flaske formiddag. ½ rugbrød i tern med smørepålæg og en liiiille smule A38 med most banan + 120 ml MME til frokost, lille flaske eftermiddag og hvad vi får til aften. Med mindre vi får noget der ikke er med så mange grøntsager eller sådan

Og så en drømmeflaske når vi går i seng.
Hun charmer alt og alle med sit skæve smil og store brune øjne. Men hun er lidt bange for fremmede mænd

Nå, men nu lidt spørgsmål!
1. Hun er i total hysteri-alder. Som i hun bliver BUNDhysterisk, hvis man tager noget legetøj fra hende, eller tager noget fra hende hun ikke må lege med. Prøver at lave bytte-bytte købmand og give hende noget andet i stedet, men nej nej! Og ISÆR med mad! Fx hvis hun har suttet et stykke appelsin tør for kød og jeg vil give hende et nyt stykke, så bryder hun nærmest helt sammen og får MEGA hysterianfald. Er det normalt/bare en fase??
2. Hun har en pivdårlig døgnrytme, og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at ændre den! Hun vågner gerne kl. 6.. Så sover hun 8-10 igen, fordi hun er super træt igen der.. Og så igen fra 13-14. Der vil hun ikke sove mere end en time!! Og det betyder så, at hun er dødtræt kl. 16, og når jeg putter hende kl 16 sover hun til kl. 18, og af den årsag kan hun først komme i seng kl. 21, fordi hun først bliver træt igen der. Og det var jo sådan set meningen jeg ville have hende i seng omkring kl. 19, men det passer jo ikke ind i hendes rytme. Hvad skal jeg gøre? Man skal jo ikke vække et sovende barn, siger de kloge.. Og jeg synes da ikke jeg kan holde hende længere opp, når nu hun er træt, så bliver hun jo ked! Hvad skal jeg gøre?