Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg vil for sjov lige hører om det bare er mig som kan se lighed mellem min søn og mig selv som lille eller om I også kan se det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er da det samme barn Hehe
wow i ligner hinanden ¨såååå sødt
Maja_4000 skriver: Det er da det samme barn Hehe
He he, hvor sjov Jeg hører altid; " Nøøøj hvor han dog ligner sin far".
Han ligner også sin far rigtig meget, som far ser ud nu som voksen. Men har nu altid synes, at han ligner mig som baby/ barn
B&J skriver: wow i ligner hinanden ¨såååå sødt
He he, tak Stort set alle siger, at han ligner sin far. Det gør han skam også Han ligner sin far, som far ser ud nu som voksen. Har altid synes, at han ligner som begge rigtig meget Dejligt at hører, at jeg ikke er helt alene med den mening
Er der overhovedet 2 personer der? WOW
Peiner skriver: He he, tak Stort set alle siger, at han ligner sin far. Det gør han skam også Han ligner sin far, som far ser ud nu som voksen. Har altid synes, at han ligner som begge rigtig meget Dejligt at hører, at jeg ikke er helt alene med den mening
i er godt nok som 2 dråber vand og vildt sjovt at se at ens barn kan ligne en så meget
Troede faktisk det var samme barn..
Ja det er virkelig facinerende at "studere" sit barns udseende Den hage, de kinder, panden, ørerne ja sågar de små fine tæer - det må vist være mine gener Hi Hi.
rikkeregnbue skriver: Er der overhovedet 2 personer der? WOW
He he Ja det er godt nok to forskellige personer Mig på det sort/ hvide billede og min søn Alexander på det i farver.
Så sjovt at hører Jeres vurderinger af ligheden. Igennem snart to år har jeg næsten altid hørt; "Han ligner godt nok sin far".
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128