Lige lidt for sjov :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Bb3031

Hej 

Jeg vil for sjov lige hører om det bare er mig som kan se lighed mellem min søn og mig selv som lille eller om I også kan se det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Maja_4000

Det er da det samme barn Hehe

Anmeld

10. maj 2012

B&J

wow i ligner hinanden ¨såååå sødt

Anmeld

10. maj 2012

Bb3031

Maja_4000 skriver:

Det er da det samme barn Hehe

He he, hvor sjov  Jeg hører altid; " Nøøøj hvor han dog ligner sin far".

Han ligner også sin far rigtig meget, som far ser ud nu som voksen. Men har nu altid synes, at han ligner mig som baby/ barn 

Anmeld

10. maj 2012

Bb3031

B&J skriver:

wow i ligner hinanden ¨såååå sødt

He he, tak  Stort set alle siger, at han ligner sin far. Det gør han skam også  Han ligner sin far, som far ser ud nu som voksen. Har altid synes, at han ligner som begge rigtig meget  Dejligt at hører, at jeg ikke er helt alene med den mening 

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er der overhovedet 2 personer der? WOW

Anmeld

10. maj 2012

B&J

Peiner skriver:

He he, tak  Stort set alle siger, at han ligner sin far. Det gør han skam også  Han ligner sin far, som far ser ud nu som voksen. Har altid synes, at han ligner som begge rigtig meget  Dejligt at hører, at jeg ikke er helt alene med den mening 

i er godt nok som 2 dråber vand  og vildt sjovt at se at ens barn kan ligne en så meget

Anmeld

10. maj 2012

Camilla <3

Troede faktisk det var samme barn.. 

Anmeld

10. maj 2012

Bb3031

Ja det er virkelig facinerende at "studere" sit barns udseende  Den hage, de kinder, panden, ørerne ja sågar de små fine tæer - det må vist være mine gener  Hi Hi.

Anmeld

10. maj 2012

Bb3031

rikkeregnbue skriver:

Er der overhovedet 2 personer der? WOW

He he  Ja det er godt nok to forskellige personer  Mig på det sort/ hvide billede og min søn Alexander på det i farver. 

Så sjovt at hører Jeres vurderinger af ligheden. Igennem snart to år har jeg næsten altid hørt; "Han ligner godt nok sin far". 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.