puha det har været lidt af en lang dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

wmillapigenw

det har godt nok været en lang dag for tankerne idag :/ det er idag 1 måned siden min elskede mormor døde! & savnet til hende er begyndt at blive meget stort! det går mere & mere op for mig at jeg aldrig kommer til at se hende igen på denne jord!

heldigvis har jeg haft en dejlig veninde på besøg i 3 timers tid hvor jeg så ikke har kunnet tænke på det, & malte har været meget vågen idag heldigvis så i den tid han har været vågen har jeg heller ikke kunnet tænke på det. - det er først nu hvor han sover at jeg kommer til rigtigt at sidde og tænke på det!;/  - jeg troede aldrig man kunne savne nogen så meget jeg savner min mormor!

& så lige noget godt til slut! min MALTE blev 2 måneder igår!! så dejlig en dreng!<3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

B&J

nåå hvor er han bare DEJLIG sikke en smuk lille dreng

og jo savnet er kæmpe stort savner min bedste såååååå meget selv om det er over 10år siden nu men hun betød så meget for mig og hun var ikke særlig gammel og self kom jeg til at kigge i min kalender at snart har hun fødselsdag og ja det skriver jeg ned for hun var min bedste

så sender dig verdens største krammer og håber den kan hjælpe en lille smule

Anmeld

10. maj 2012

Koen.

Hold da op nogle basse kinder han har fået siden jeg så ham hjemme ved Sigrid Han lever vist godt

og dernæst det er aldrig nemt at miste nogen man har kær!

Anmeld

10. maj 2012

wmillapigenw

B&J skriver:

nåå hvor er han bare DEJLIG sikke en smuk lille dreng

og jo savnet er kæmpe stort savner min bedste såååååå meget selv om det er over 10år siden nu men hun betød så meget for mig og hun var ikke særlig gammel og self kom jeg til at kigge i min kalender at snart har hun fødselsdag og ja det skriver jeg ned for hun var min bedste

så sender dig verdens største krammer og håber den kan hjælpe en lille smule

hehe tak! & ja han er bare lækker den lille bisse! 

& takker, ja det er første gang jeg minster nogen jeg har holdt så meget af som jeg gjorde ved hende. & ja selvom de ikke er her mere skal de vide man stadigvæk tænker på dem! 

& tak for krammeren den varmer!!! du får lige en tilbage også!

Anmeld

10. maj 2012

wmillapigenw

tanja. skriver:

Hold da op nogle basse kinder han har fået siden jeg så ham hjemme ved Sigrid Han lever vist godt

og dernæst det er aldrig nemt at miste nogen man har kær!

ja han bliver godt nok tyk!! han vejer 5600 gram nu! & han er altså kun 2 måneder! & han vejede altså kun 3050 ved fødslen! det er næsten det dobbelt af fødslen vægten! 

nej det kan jeg kun give dig ret i!

Anmeld

10. maj 2012

Koen.

wmillapigenw skriver:

ja han bliver godt nok tyk!! han vejer 5600 gram nu! & han er altså kun 2 måneder! & han vejede altså kun 3050 ved fødslen! det er næsten det dobbelt af fødslen vægten! 

nej det kan jeg kun give dig ret i!

Han trives bare godt

Anmeld

10. maj 2012

B&J

wmillapigenw skriver:

hehe tak! & ja han er bare lækker den lille bisse! 

& takker, ja det er første gang jeg minster nogen jeg har holdt så meget af som jeg gjorde ved hende. & ja selvom de ikke er her mere skal de vide man stadigvæk tænker på dem! 

& tak for krammeren den varmer!!! du får lige en tilbage også!

nemlig det skal de vide self tænker man ikke på dem hverdag når tiden kommer til at gå men de er altid i ens hjerte og det er det der betyder en masse

Anmeld

10. maj 2012

wmillapigenw

B&J skriver:

nemlig det skal de vide self tænker man ikke på dem hverdag når tiden kommer til at gå men de er altid i ens hjerte og det er det der betyder en masse

lige præcis!

Anmeld

10. maj 2012

wmillapigenw

tanja. skriver:

Han trives bare godt

ja det gør han! han griner og smiler hele tiden & ligger bare og snakker hele tiden! især når han vågner ved 4 - 5 tiden om morgen og har fået mad og der er blevet sagt godnat, så skal der rigtig snakkes så mor her ikke kan sove! lille bisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.