Jeg ryster..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Nettemor

du er absolut ikke en dårlig mor lad os slå det fast først og fremmest...

nu er mit forhold til vand helt af helveds til og jeg havde den ene dag også glemt at tømme det ( min søn er små 4 mdr så han kan heldigvis ikke kravle derud &nbsp men i badet var hunden hoppet ned og kunne så ikke komme op... selvom det kun var en hund så kom hele min ungdom tilbage og jeg følte mig som en dårlig mor og dårlig hundeejer fordi jeg ikke havde passet bedre på, og fik det helt utrolig dårligt og måtte ringe efter min mor fordi jeg virkelig følte jeg havde fejlet og ikke kunne tage ansvar for min søn for tænk hvis jeg skulle det igennem min familie var igennem...

men både psykologen og min mor sagde det var helt almindelig og man er ikke en dårlig mor..

så fra en mor til en anden - du er en skide god mor og ved du hvorfor jeg ved det? Fordi DU reflekterer over hvad der egentlig er sket og det gør dig til en god mor!!!!!

Godt skrevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

MyLove E

Janni. skriver:

JsåGodt der ikke skete noget. Og NEJ du er ikke en dårlig mor. 

Ja heldigvis.. Tak.

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nettemor skriver:

Godt skrevet.

tusind tak

Anmeld

10. maj 2012

MyLove E

Carl-Emil's mor skriver:

du er absolut ikke en dårlig mor lad os slå det fast først og fremmest...

nu er mit forhold til vand helt af helveds til og jeg havde den ene dag også glemt at tømme det ( min søn er små 4 mdr så han kan heldigvis ikke kravle derud &nbsp men i badet var hunden hoppet ned og kunne så ikke komme op... selvom det kun var en hund så kom hele min ungdom tilbage og jeg følte mig som en dårlig mor og dårlig hundeejer fordi jeg ikke havde passet bedre på, og fik det helt utrolig dårligt og måtte ringe efter min mor fordi jeg virkelig følte jeg havde fejlet og ikke kunne tage ansvar for min søn for tænk hvis jeg skulle det igennem min familie var igennem...

men både psykologen og min mor sagde det var helt almindelig og man er ikke en dårlig mor..

så fra en mor til en anden - du er en skide god mor og ved du hvorfor jeg ved det? Fordi DU reflekterer over hvad der egentlig er sket og det gør dig til en god mor!!!!!

Mange tak for din historie. Dejligt høre at jeg ikke er den eneste der laver fejl..

Tak..

Anmeld

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

Tauf skriver:

Mange tak for din historie. Dejligt høre at jeg ikke er den eneste der laver fejl..

Tak..

hvis vi som mennesker ikke fejler er vi ikke rigtig menneskelige så du kan se dig selv som helt almindelig og IKKE EN DÅRLIG MOR

Anmeld

10. maj 2012

Princesspigen

Tauf skriver:

Det er så forfærdeligt.. Der skete heldigvis ikke noget.

Jeg stod og vaske op og min mand havde lige haft søn i bad. Han sætte ham på gulvet ved mig og gik så i haven..

Søn kravle lidt rundt. Og så blev der stille, jeg tænkte han bare lege.
Vil så lige tjekke ham. Og ja så fandt jeg ham sidde nede i sit både som der stadig var vand i..

Shit jeg blev bange.. Der skete ikke noget andet alt hans tøj blev vådt..

Jeg ryster det kunne har gået helt galt..

Jeg har jo sagt det mange gange jeg er en dårlig mor.. Han kunne jo ha druknet..

du er for hård ved dig selv, det der kan ske for os alle!

alle mine 3 brødre har lavet samme nummer mange gange.. og min mor har 7 så man sku tro hun havde lært det..  men det lykkedes altid børnene at stikke af alligevel..

Anmeld

10. maj 2012

MyLove E

Carl-Emil's mor skriver:

hvis vi som mennesker ikke fejler er vi ikke rigtig menneskelige så du kan se dig selv som helt almindelig og IKKE EN DÅRLIG MOR

Tak.. I Er alle søde her inde..

Anmeld

10. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Tauf skriver:

Tak..

Hvis du vil finde klubben for fejlfri mødre, skal du lede i et andet solsystem. 

Anmeld

10. maj 2012

MyLove E

Princesspigen skriver:

du er for hård ved dig selv, det der kan ske for os alle!

alle mine 3 brødre har lavet samme nummer mange gange.. og min mor har 7 så man sku tro hun havde lært det..  men det lykkedes altid børnene at stikke af alligevel..

Ja jeg er meget hård ved mig selv. Det har jeg altid været. Men jeg er ved at arbejde med det..

Det her hjælper bare ikke så meget på mime selvtillid ..

Anmeld

10. maj 2012

MyLove E

Mor og meget mere skriver:

Hvis du vil finde klubben for fejlfri mødre, skal du lede i et andet solsystem. 

Ja det har du nok ret i.. Men så vil jeg gerne til det sol system...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.