baby og maveforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Henriette Aaby

Jeg panikker fuldstændig lige nu.... Og sikkert uden grund.

Min skønne lille søn er jo begyndt på grød. Så i dag koger jeg lidt blomkål og putter det i boghvedegrød. Da jeg skal ryde op efter mig ser jeg at der er jord på de blade der har siddet på blomkålet, og kommer til at tænke på at jeg jo ikke skyllede blomkålet inden jeg kogte det.

Så er jeg jo nu overbevist mig om at jeg har forgifter min baby....

Og føler mig som en mega dårlig mor og fuldstændig ansvarsløs ej men alt det grimme jeg kan tænke lige nu...

Jeg er mega bange, samtidig med tør jeg ikke ringe til vagtlægen

WHAT TO DO??????

Mange hilsner

Henriette der er meget bange lige nu.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Munder

Henriette Aaby skriver:

Min skønne lille søn er jo begyndt på grød. Så i dag koger jeg lidt blomkål og putter det i boghvedegrød. Da jeg skal ryde op efter mig ser jeg at der er jord på de blade der har siddet på blomkålet, og kommer til at tænke på at jeg jo ikke skyllede blomkålet inden jeg kogte det.

Og føler mig som en mega dårlig mor og fuldstændig ansvarsløs ej men alt det grimme jeg kan tænke lige nu...

WHAT TO DO??????

Mange hilsner

Hvis du har kogt blomkålet, har du jo fået fjernet bakterierne, så jeg ville tage det helt roligt.

Anmeld

10. maj 2012

Zeus

Henriette Aaby skriver:

WHAT TO DO??????

Mange hilsner

Så vidt jeg ved, og det kan godt være jeg ved noget forkert Så bliver det ikke rent af at man skylder det, men at det netop skal koges, eller i det mindste blancheres... Så tror du har gjort det helt rigtige

Anmeld

10. maj 2012

Henriette Aaby

Munder skriver:

Hvis du har kogt blomkålet, har du jo fået fjernet bakterierne, så jeg ville tage det helt roligt.

Tak for dit svar... Så er jeg mere rolig men hold da op jeg lige gik i panik

Anmeld

10. maj 2012

Henriette Aaby

Zeus skriver:

Så vidt jeg ved, og det kan godt være jeg ved noget forkert Så bliver det ikke rent af at man skylder det, men at det netop skal koges, eller i det mindste blancheres... Så tror du har gjort det helt rigtige

Ihh jeg håber du har ret Panikker fuldstændig

Og tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.