Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyMiracle <3 skriver: Okay Havde jeg vidst den var herinde, havde jeg bestemt heller ikke lagt den ind.. Hvordan kan man anmelde tråden?
Okay Havde jeg vidst den var herinde, havde jeg bestemt heller ikke lagt den ind.. Hvordan kan man anmelde tråden?
Du kan anmelde en tråd ved at køre musen op ved datoen på indlægget - så får du et valg med at citere eller anmelde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AndreasMor84 skriver: Tak
Tak
Så fik vi reddet den uden hjælp fra staff
Har set den før!! Moren fik KUN 18 mdr. fængsel!!
Har SLET ikke ord for hvilken afmagt, vrede, had og lysten til at slå ihjel jeg fik da jeg så den for et stykke tid siden.. Og det stakkels barn!
Babymor2010 skriver: Så fik vi reddet den uden hjælp fra staff
Becks skriver: Har set den før!! Moren fik KUN 18 mdr. fængsel!! Har SLET ikke ord for hvilken afmagt, vrede, had og lysten til at slå ihjel jeg fik da jeg så den for et stykke tid siden.. Og det stakkels barn!
Babymor2010 skriver: Ej, nu skal vi ikke have den igen vel Staff vil i være søde at slette linket?? Jeg har anmeldt den på FB
Ej, nu skal vi ikke have den igen vel
Staff vil i være søde at slette linket?? Jeg har anmeldt den på FB
Høhø nu er den ikke tilgængelig på fb mere I hvert fald ikke det link
Månsson skriver: what Arh men altså håber da tilgengæld aldrig hun får lov til at se de børn igen
what Arh men altså håber da tilgengæld aldrig hun får lov til at se de børn igen
Det håber jeg godt nok heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128