Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej ..
Jeg har et spørgsmål..
Jeg har taget 2 forskellige slags graviditetstest flere gange, og kun den ene slags viser et svagt tegn på at jeg er gravid,. Kan jeg så stole på at jeg er?
Hilsen den forvirrede..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej .. Jeg har et spørgsmål.. Jeg har taget 2 forskellige slags graviditetstest flere gange, og kun den ene slags viser et svagt tegn på at jeg er gravid,. Kan jeg så stole på at jeg er? Hilsen den forvirrede..
Det er ikke sikkert man kan teste positiv på alle slags teste... Jeg testede tydeligt på det ene mærke, men meget utydeligt, næsten negativ på det andet, men jeg er altså meget gravid.... Men prøv at teste på den tydelige test igen om et par dage og er den positiv så kan du godt regne med det vil jeg tro.. Så er det nok bare den anden test der er dum lige for dig...
Tak for svaret begge.. vil prøve igen i morgen så.. Har det bare meget på fornemmelsen, da jeg er gået tre dage over tid og har ekstremt ondt i mit underliv og skal tisse hele tiden og har en anelse kvalme..
har du billede af dem?
Nej, men det kan der komme
Nogen som har erfaring med sædkvalitetstest da vi har lige prøvet 2 men den viste slet ikke noget overhovedet den er hvid fra starten og skulle blive bare lidt lilla/blå ved neg og mørke lilla/blå hvis den er positiv men vores blev kun hvid ved begge teste???????
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128