Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej .. 

Jeg har et spørgsmål.. 

Jeg har taget 2 forskellige slags graviditetstest flere gange, og kun den ene slags viser et svagt tegn på at jeg er gravid,. Kan jeg så stole på at jeg er? 

Hilsen den forvirrede.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Hej .. 

Jeg har et spørgsmål.. 

Jeg har taget 2 forskellige slags graviditetstest flere gange, og kun den ene slags viser et svagt tegn på at jeg er gravid,. Kan jeg så stole på at jeg er? 

Hilsen den forvirrede.. 

Hvis jeg var dig, ville jeg nok vente et par dage også tage en ny test

Anmeld

10. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Hej .. 

Jeg har et spørgsmål.. 

Hilsen den forvirrede.. 

Det er ikke sikkert man kan teste positiv på alle slags teste... Jeg testede tydeligt på det ene mærke, men meget utydeligt, næsten negativ på det andet, men jeg er altså meget gravid.... Men prøv at teste på den tydelige test igen om et par dage og er den positiv så kan du godt regne med det vil jeg tro.. Så er det nok bare den anden test der er dum lige for dig...

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for svaret begge.. vil prøve igen i morgen så.. Har det bare meget på fornemmelsen, da jeg er gået tre dage over tid og har ekstremt ondt i mit underliv og skal tisse hele tiden og har en anelse kvalme.. 

Anmeld

11. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej .. 

Jeg har et spørgsmål.. 

Hilsen den forvirrede.. 

har du billede af dem?

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Nej, men det kan der komme  

Anmeld

11. maj 2012

pigemusen

Nogen som har erfaring med sædkvalitetstest da vi har lige prøvet 2 men den viste slet ikke noget overhovedet den er hvid fra starten og skulle blive bare lidt lilla/blå ved neg og mørke lilla/blå hvis den er positiv men vores blev kun hvid ved begge teste???????

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan ikke lægge et billed ind lige pt.. Prøver igen senere.. håber i vil hjælpe mig senere

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan desværre ikke lægge et billed ind, da den laver fejl hele tiden, men testen er en lyserød meget meget utydelig streg, men kan godt ses på billedet jeg tog..

Anmeld

11. maj 2012

Anonym trådstarter

Så taif jeg lige den 3 slags test og den var positiv jubii.. Tak for jeres hjælp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.