Man har sku et ansvar for de børn man har sat i verden SAMMEN... så hjælper det da ikke at den ene part stikker halen mellem benene, så snart lokummet brænder og lader den anden stå uvidende og uafklaret og skal køre facadespil overfor børnene.
Synes du skal ringe til ham, og spørge hvad han egentlig har tænkt sig. Og om han ikke føler sig bare en lille smule forpligtet overfor børnene?
Jeg har en ekskæreste som ALTID ''flygtede'' ud til sin mooooaaaar, når han kunne fornemme, at jeg havde noget at ''brokke'' mig over, og så kunne man ikke få svar på hvornår han havde tænkt sig at indfinde sig igen .... (som regel når han vidste jeg var faldet i søvn). En dag blev det for meget og sagde ham, at vælger du at blive hos din mor og ikke løse problemer HER og NU, så er jeg ikke at finde på adressen når du kommer hjem igen. Han troede den gik endnu engang - men der måtte han sande, at hans flugt fra problemerne, fik mig til at flygte fra ham. Det er ikke til at holde ud i længden, ikke at vide hvad ben man skal stå på.
Synes du skal sætte ham stolen for døren og sige, at enten får i snakket ansigt til ansigt, eller så kan han blive hvor han er - for skal du lige overveje om du gider lege kærester, da det er respektløst at behandle dig sådan.
Anmeld