Til småtspisende tumling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

MortilElias2010

Ja vores dreng er jo ikke just det vildeste spiser i verden og jeg trænger til inspiration til hvad jeg kan servere for ham, det må gerne være farverigt, spændende og sjovt og vigtigst af alt noget jeres egne børn er helt vilde med - beklager stavefejl, ipad'en er Pt. elendig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

AnneBJ

Pizza (evt. snegle)

Pitabrød - evt. anrettet som brød + grønt... altså så maden ikke er blandet sammen

"tag selv bord" af rester... frikadeller, cocktailpølser, pastaskruer, forskellige grøntsager i "mundrette" stykker

Smør-selv-rugbrødsmadder/flot pyntede madder, fx så agurk og tomat danner et ansigt

Fingermad; kyllingelår, majskolber, pølsehorn, pizzasnegle

Felix er stadig ikke "krævende" ifht. mad. Enten vil han spise eller også vil han ikke - uanset hvad jeg serverer. Så ideerne stammer fra vuggestue/børnepasning/mm. og hvad jeg selv synes er lækkert - jeg er nemlig ikke god til "blandet" mad, ligesom de fleste små børn ikke vil have deres mad blandet.

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

MortilElias2010 skriver:

Ja vores dreng er jo ikke just det vildeste spiser i verden og jeg trænger til inspiration til hvad jeg kan servere for ham, det må gerne være farverigt, spændende og sjovt og vigtigst af alt noget jeres egne børn er helt vilde med - beklager stavefejl, ipad'en er Pt. elendig 

Retter der er et hit herhjemme hos den unge dame: 

Generelt alle retter med pasta og kartofler 

Lasagne

Boller i karry 

Pasta med kødsovs

Hakkebøf

Kylling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.