Dårlig af p piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen der har oplevet at blive dårlig af p piller?

Er ret sikker på det er dem jeg blir dårlig af for har mega kvalme hver dag. Er lige startet på dem for 1 uge siden. Har haft glemt at tage to hvor jeg først tog dem næste formiddag og de dage har jeg ik haft kvalme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Ina33

Ja, også i den grad.

Jeg bliver meget dårlig af P-piller, og har skiftet mærke flere gange, for at finde et jeg ikke blev dårlig af.

Hvornår på dagen tager du dem? Hvis jeg tager mine om aftenen, så kaster jeg op hele natten, men tager ejg dem om morgenen, så er det oftest bare lidt kvalme jeg har i løbet af dagen. Hvis jeg har glemt at tage en, og må tage to tæt på hinanden, så er jeg sikke på at kaste op i en dags tid.

Prøv at skifte mærke, eller tag dem på et andet tidspunkt på døgnet.

Anmeld

10. maj 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Er der nogen der har oplevet at blive dårlig af p piller?

Er ret sikker på det er dem jeg blir dårlig af for har mega kvalme hver dag. Er lige startet på dem for 1 uge siden. Har haft glemt at tage to hvor jeg først tog dem næste formiddag og de dage har jeg ik haft kvalme

Ikke sådan helt konkret, men jeg er stoppet med dem, da jeg bare gennem flere års brug (med forskellige mærker) har oplevet større tendens til hovedpiner og generel utilpashed, - du ved bare sådan lidt sløjhed her og der. 

Nu har jeg været af dem i over en måned, og har det meget bedre og en god energi! (Tror måske også bare det har været tanken om hormonerne, der har været medvirkende. En slags omvendt placebo, - at jeg ikke bryder mig om at spise den pille hver dag!)

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Jeg har efterhånden prøvet en del mærker, og nogle blev jeg også dårlig af bla. kvalme, så dem skiftede jeg hurtigt ud. 

Nu har jeg fundet de rigtige piller 

Anmeld

10. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Det er helt normalt at opleve bivirkninger i starten (læs evt. indlægssedlen )

Da jeg selv startede på p-piller i 9. klasse, kastede jeg en dag op i bussen, og dagen efter var jge nød til at forlade min egen fremlæggelse pga. opkast.. siden de to gange, døjede jeg ikke mere med kvalme Så giv din krop tid til at vænne sig til hormonerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.