Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er en ung kvinde på xx antal år som er blevet total forelsket i en fyr jeg mødt ham uden at kende hans alder og vi har det super vi hygger osv men så kom dagen hvor vi kom til at snakke om den kære alder og vi blev hvis lidt overrasket
der er 21 år mellem os men han liner på ingen måder den alder han har det ok med det men det var ikke lige det jeg regnet med...
jeg tæmker på ham hele tiden nyder når vi er sammen og føler mig så tryk ved hans side...
min tanker køre bare jeg kan godt lægge hans alder til side han kan med mig og sådan men kan andre...
er det bare helt igennem ikke ok eller er det ok....
er både ja og nej indlæg og lad lige være med at tesk mig helt med ord ok
skal lige siges vi begge har børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen
Anonym skriver: jeg er en ung kvinde på xx antal år som er blevet total forelsket i en fyr jeg mødt ham uden at kende hans alder og vi har det super vi hygger osv men så kom dagen hvor vi kom til at snakke om den kære alder og vi blev hvis lidt overrasket der er 21 år mellem os men han liner på ingen måder den alder han har det ok med det men det var ikke lige det jeg regnet med... jeg tæmker på ham hele tiden nyder når vi er sammen og føler mig så tryk ved hans side... min tanker køre bare jeg kan godt lægge hans alder til side han kan med mig og sådan men kan andre... er det bare helt igennem ikke ok eller er det ok.... er både ja og nej indlæg og lad lige være med at tesk mig helt med ord ok skal lige siges vi begge har børn
Hvis I er forelskede, og ikke kan mærke den store aldersforskel, ja så go for it
Men der kommer jo nok tidspunkter hvor I vil kunne mærke det, men hvis al det gode opvejer dette, så hvorfor ikke?
Så skid hul i andres meninger, det er jer der i sidste ende skal leve med det
(og du kan nok være sikker på at din omgangskreds og hans, vil komme med kommentarer. Men de vil jo kun jeres bedste, og hvis du siger hvad du har skrevet her, skal de nok kunne forstå det Ellers er det måske dem der skal udskiftes )
Men tillykke med kærligheden! Der er intet bedre end at være forelsket!
morbibi skriver: Forelskelse/kærlighed har ingen alder og andre bør være glad på dine vegne
Forelskelse/kærlighed har ingen alder og andre bør være glad på dine vegne
mange tak for de søde ord
Happiness skriver: Hvis I er forelskede, og ikke kan mærke den store aldersforskel, ja så go for it Men der kommer jo nok tidspunkter hvor I vil kunne mærke det, men hvis al det gode opvejer dette, så hvorfor ikke? Så skid hul i andres meninger, det er jer der i sidste ende skal leve med det (og du kan nok være sikker på at din omgangskreds og hans, vil komme med kommentarer. Men de vil jo kun jeres bedste, og hvis du siger hvad du har skrevet her, skal de nok kunne forstå det Ellers er det måske dem der skal udskiftes ) Men tillykke med kærligheden! Der er intet bedre end at være forelsket!
ja det rigtig nok han har allerede nu en plads i mit hjerte tænker på ham hele tiden nyder at vågne til ham om morgen ja...
der kommer nok lidt har selv en veninde på min alder der er sammen med en på samme alder som ham og hvor har hun mødt meget modstand...
trur vi er ok ens med fremtiden og sådan...
puha glæder mig bare til at se ham igen
Maise86 skriver: Nu ved jeg ikke hvor gammel han er. Men tænker at det måske kan spille ind hvis du vil have flere børn?
Nu ved jeg ikke hvor gammel han er. Men tænker at det måske kan spille ind hvis du vil have flere børn?
jeg ønsker som sådan ikkeflere børn har to...
han har dog sagt vil jeg have flere så er han med på det og vil jeg ikke så det fint med ham vi har hver 2 børn
lassemor07 skriver: Syndes det er helt iorden for kærligheden har ingen aldre man skal bare havde i mente af man kan være 2 forskellige steder i enes liv med drømme og ønsker når der er så mange år imellemEn af mine meget tætte veninder skal giftes her til sep. og der er 19 år imellem hende og hendes kommende mand og de passer bare perfekt sammenSynes du skal springe ud i det og se hvor det bære hend men husk af få snakke tingene igennem om hvad jeres ønsker er for fremtiden inden i får sat jer alt for fast
Syndes det er helt iorden for kærligheden har ingen aldre man skal bare havde i mente af man kan være 2 forskellige steder i enes liv med drømme og ønsker når der er så mange år imellemEn af mine meget tætte veninder skal giftes her til sep. og der er 19 år imellem hende og hendes kommende mand og de passer bare perfekt sammenSynes du skal springe ud i det og se hvor det bære hend men husk af få snakke tingene igennem om hvad jeres ønsker er for fremtiden inden i får sat jer alt for fast
vi er ok ens tror jeg da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128