Nu havde Freja været syg iegn igen siden torsdag med høj feber, opkast og ville ik spise og var uoplagt.
Hun har jo været on/off syg de sidste 3 mdr og været indlagt 2 gange før indenfor de sidste par mdr.
Hun bliver ve med at blive syg men de kan ik finde ud af hvorfor det er bare virus. Hun fik jo konstateret væske på ørene for en mdr siden og det har hun så haft siden hun blev syg første gang for 3 mdr siden.
Nå men vi var til min søsters konfirmation i søndags som endte me en tur ve vagt lægen. Det besøg endte i endnu en indlæggelse på børneafdelingen i Kolding.
Hun fik lagt sonde da hun ik spiser selv, så de fik hende tanket op og efter 2 døgn kom der våde bleer igen.
Vi var også en tur på vejle sygehus og få tjekket ørene igen da jeg er sikker på det har noget med hendes lange sygdoms forløb at gøre, så nu skal vi komme derop på mandag til dræn (om de lægger det mandag vides ikke endnu) Men nu håber jeg bare det hjælper på det hele og vi kan gå sommeren i møde uden mere sygdom.
Så det blev lige til 4 døgn mere på sygehuset, så nu har vi været der 3 gange på 3 mdr så nu må det være nok.
Vi kom hjem igår men Freja er bestemt ikke frisk endnu. Men vi håber det snart kommer
Anmeld