Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold nu fast hvor min mave den snurrer og mine tanker drøner rundt med 1000km/t..
Det er altså en smule surrealistisk nu her...
To dage!!?
Det bliver dejligt at kunne nyde dagen uden at bekymre sig... Men så er det jo bare lige om jeg kan det!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... Hvor dejligt!
Held og lykke om 2 dage! Håber du kan få nydt dagen, i stedet for at stresse rundt! (Som fx. jeg ville!)
Muhmi skriver: Hold nu fast hvor min mave den snurrer og mine tanker drøner rundt med 1000km/t.. Det er altså en smule surrealistisk nu her... To dage!!? Det bliver dejligt at kunne nyde dagen uden at bekymre sig... Men så er det jo bare lige om jeg kan det!?
det kan du det SKAL DU!
i skal nyde dagen SÅ meget, og tænke tilbage på den resten af jeres liv som den aller aller bedste dag nogensinde (udover Silas´ fødsels dag selvfølgelig )
jeg glæder mig såååå meget til at du spammer os med billeder!!!!
Uhhh.... Det er lige om lidt
Håber du i det mindste får pakket stressen væk på lørdag, og kan nyde den til fulde !
Iiiiih, hvor er det spændende!
Håber du får en fantastisk og mindeværdig dag, at du vil nyde den til fulde og at du for altid i fremtiden vil tænke tilbage på den med glæde i hjertet og sommerfugle i maven..
Ej det er bare SÅÅÅ spændende!! Hihi kan godt forstå du har lidt sommerfugle!
Pøj Pøj med på lørdag hvis du ikke har nok sommerfugle i maven kan du sagtens låne nogle af mig, jeg skal først bruge dem den 19/5.. synes godt nok det kommer meget tæt på nu... 1000 tanker kører rundt i hovedet på mig... STRESS.
husk at nyd jeres dag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128