Svimmel og flimmer for øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.119 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

JannieJ

Hej tøser

Ville lige hører jer om der er nogen a jer der har døjet meget med hovede pine og være svimmel og få flimmer for øjnene, jeg oplevede for første gang igår at jeg for alvor blev svimmel og følte benene var ved at knække sammen samtidig fik jeg flimmer for øjnene, har døjet med hovede pine hele ugen og let svimmelhed.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

LR85

Er du gravid? 

Husker du at spise din jern (hvis du er gravid)

Og husker du a få nok væske hver dag?

Anmeld

10. maj 2012

TrineMine86

JannieJ skriver:

Hej tøser

Ville lige hører jer om der er nogen a jer der har døjet meget med hovede pine og være svimmel og få flimmer for øjnene, jeg oplevede for første gang igår at jeg for alvor blev svimmel og følte benene var ved at knække sammen samtidig fik jeg flimmer for øjnene, har døjet med hovede pine hele ugen og let svimmelhed.

Kram

hvis du er gravid, så KAN det også være et begyndende tegn på ssf...

jeg oplevede selv flimren for øjnene, hovedpine, væske i kroppen og gik til utallige undersøgelser for ssf - heldigvis udviklede det sig ikke..

Anmeld

10. maj 2012

JannieJ

Ja jeg er i 13+5 gravitetsuge spiser min jern pille hver dag og drikker mindst 2 L væske om dagen og ofte lidt mere.

Anmeld

10. maj 2012

JannieJ

Nu spørger jeg nok dumt men er ikk helt klar over hvad det ssf står for?

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

JannieJ skriver:

Nu spørger jeg nok dumt men er ikk helt klar over hvad det ssf står for?

Svangerskabsforgiftning 

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis du er gravid, synes jeg lige du skulle give lægen eller FG et kald. Svimmel, hovedpine og flimmer for øjnene er tegn på svangerskabsforgiftning.

Anmeld

10. maj 2012

JannieJ

OMG. fuck håber jeg da virkelig ikk, må heller ringe til min læge når han har tlf tid her kl 1. lyder hvis som den bedste ide.

for det ikk er det!

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

JannieJ skriver:

OMG. fuck håber jeg da virkelig ikk, må heller ringe til min læge når han har tlf tid her kl 1. lyder hvis som den bedste ide.

for det ikk er det!

Krydser også for dig!

Anmeld

10. maj 2012

projekt-ønskebarn

Det kan også være fordi du har for lav blodorocent og skal have lidt ekstra jern end det normale. Det var ihvertfald tilfældet for mig. Lægen kan måle din blodorocent. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.