Jeg er så glad for.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Janni.

bullerbassen skriver:

Her mosler Silas også rundt i sengen. Han er nu kommet i alm stor seng og det går rigtigt fint.

Der er senge hest for og indtil videre er der ikke sket uheld. En enkelt gang fandt jeg ham liggende halv ude af sengen, med hovedet / overkroppen på taburetten ved siden af sengen.

Nu går der nok et stykke til inden jeres Silas skal i  alm seng, måske han ligger mere roligt til den til. Men det er skønt med tremmesengen for så ved man hvor man har dem.

Jeg må sige... heldigvis går der lang tid.. Jeg vil få dårlige nerver nu hvis han skulle i alm seng eller have siden af sengen.  

Elsker hans tremmeseng for tiden.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

bullerbassen

Janni. skriver:

Jeg må sige... heldigvis går der lang tid.. Jeg vil få dårlige nerver nu hvis han skulle i alm seng eller have siden af sengen.  

Elsker hans tremmeseng for tiden.. 

Hi hi og det dur jo ikke .

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

Janni. skriver:

Ej da.. Hvordan har han ødelagt sin seng? 

Det er vildt som de kan fylde når de sover.  Håber i snart finder en anden løsning til natten. 

Silas snorker også om kap med sin far. Godt det er sjældent at de begge sover ved siden af mig. Ha ha.. 

Griner det gør Lasse også når han sover sammen med sin far også skær Hans far også tænder så det er så hyggeligt af sove sammen med dem
Ja det er vildt og jeg overvejer om Lasse over hoved skal havde nogle dyne mere for han bruger den aldrig når han først sover
Ja det starte med af han fik fat i saks som han klippet det stof der uden på madresen i stykker så tænkte moren nå ja så lægger vi bare lang på alligevel det kan da ikke betyde så meget men jo for den ene nat jeg ikke havde hørt ham havde han fundet ud af sådan en madres kan rives i stykker så nu er det endt med af være en meget ujævn madres med store fine huller i

Anmeld

10. maj 2012

Janni.

lassemor07 skriver:

Griner det gør Lasse også når han sover sammen med sin far også skær Hans far også tænder så det er så hyggeligt af sove sammen med dem
Ja det er vildt og jeg overvejer om Lasse over hoved skal havde nogle dyne mere for han bruger den aldrig når han først sover
Ja det starte med af han fik fat i saks som han klippet det stof der uden på madresen i stykker så tænkte moren nå ja så lægger vi bare lang på alligevel det kan da ikke betyde så meget men jo for den ene nat jeg ikke havde hørt ham havde han fundet ud af sådan en madres kan rives i stykker så nu er det endt med af være en meget ujævn madres med store fine huller i

Sikke en bandit, du har  

I må have fat i en ny madras, så du også kan få din nattesøvn igen. 

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

Janni. skriver:

Sikke en bandit, du har  

I må have fat i en ny madras, så du også kan få din nattesøvn igen. 

Må bide i det sure æble indtil næste mrd for der ikke rigtig penge til noget denne mrd det havde han ikke planlagt særligt godt

Anmeld

10. maj 2012

Janni.

lassemor07 skriver:

Må bide i det sure æble indtil næste mrd for der ikke rigtig penge til noget denne mrd det havde han ikke planlagt særligt godt

Han havde jo planlagt det særdeles godt hvis planen var at få lov til at sove i dobbeltsengen ikke?  

Uanset hvor mange ulykker de får lavet, så elsker vi jo dem alligevel, små banditter. 

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

Janni. skriver:

Han havde jo planlagt det særdeles godt hvis planen var at få lov til at sove i dobbeltsengen ikke?  

Uanset hvor mange ulykker de får lavet, så elsker vi jo dem alligevel, små banditter. 

Den har han regnet rigtig godt ud
Ja vi elsker dem jo alligevel udanset hvor meget ballade de end finder på
Det ville da også blive for kedeligt vis de bare sad over i hjørnet og bare sad og kigget hvad skulle vi forældre dog så finde på

Anmeld

10. maj 2012

Janni.

lassemor07 skriver:

Den har han regnet rigtig godt ud
Ja vi elsker dem jo alligevel udanset hvor meget ballade de end finder på
Det ville da også blive for kedeligt vis de bare sad over i hjørnet og bare sad og kigget hvad skulle vi forældre dog så finde på

Børn der ikke laver ulykker, lyder for godt til at være sandt..  

Anmeld

10. maj 2012

kristinaS

Janni. skriver:

at min søn stadig bruger tremmesengen! 

Nu har han de sidste 3 nætter sat sig op i søvne op til flere gange. Første gang blev jeg faktisk ret forskrækket, jeg overvejede at snakke til ham, da jeg opdagede at han rent faktisk sov.  

Og denne nat kravlede han sovende rundt i sengen. 

Uhh jeg er glad for at han ligger i sin tremmeseng.

Skal dog lige siges at vi overhovedet ikke har overvejet en junior seng. Det er han alt for lille til. 

Min ollie på 1 1/2 vælter også rundt. Jeg er mere glad for tremmeseng da jeg tænker at putning bliver et helaftensprojekt, er da sikker på han kommer rendende hele tiden.

En fra hans mødregr er begyndt at tage benet op over kanten og har svinget sig over og dermed faldet ned flere gange. Og SÅ er det nok ved at være tid til jr seng...husker ik hvor GL mine andre 2 var da de kom i jr seng, men er ret sikker på ca 2 år...

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Janni. skriver:

at min søn stadig bruger tremmesengen! 

Nu har han de sidste 3 nætter sat sig op i søvne op til flere gange. Første gang blev jeg faktisk ret forskrækket, jeg overvejede at snakke til ham, da jeg opdagede at han rent faktisk sov.  

Og denne nat kravlede han sovende rundt i sengen. 

Uhh jeg er glad for at han ligger i sin tremmeseng.

Skal dog lige siges at vi overhovedet ikke har overvejet en junior seng. Det er han alt for lille til. 

Uh ha ja, jeg er også glad for tremmesengen - endnu  Isabella på 1½ år laver også en masse ballade når hun sover 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.