Sidder med tårer i øjnene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er utroligt. Det er helt uvirkeligt for mig endnu. Tænk, at så lille et menneske har været i MIN mave. Er vokset sig stor inde i MIG. At så lille et menneske kan få så STOR betydning. At så lille et menneske lige pludselig bliver hele min verden, og endnu mere til.

Og så har jeg lige hørt min lille pige grine for aller første gang! Hvor var det ærlig talt smukt! Så sødt... Åhhhhh.... Er helt fortabt. Hun er min eneste ene. Hun er hele min verden.

HUN er den jeg vil gøre alt for, ofre mig selv for.

Og jeg elsker hende, fandens højt. Det kan der slet ikke sættes større ord på

Og god dag til jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Sakris

Kan kun nikke til med genkendelse fra min egen prinsesse!

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sakris skriver:

Kan kun nikke til med genkendelse fra min egen prinsesse!

Det er så vildt... Havde aldrig troet at man kunne have så stor kærlighed til en anden

Anmeld

10. maj 2012

Sakris

rikkeregnbue skriver:

Det er så vildt... Havde aldrig troet at man kunne have så stor kærlighed til en anden

Nej, det er vildt. Og synes bare jeg elsker min datter mere og mere, jo mere selvstændig og sjov hun bliver. Utroligt man kan rumme det 

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sakris skriver:

Nej, det er vildt. Og synes bare jeg elsker min datter mere og mere, jo mere selvstændig og sjov hun bliver. Utroligt man kan rumme det 

Det glæder jeg mig til at opleve

Anmeld

10. maj 2012

tarkoflen

Sikke en dygtig lille pige du har

Glæder mig til at få den oplevelse på et tidspunkt... Tror slet ikke man kan sætte sig ind i alle de følelser man får for sit eget barn før man står med en lille guldklump, selvom man prøver

Anmeld

10. maj 2012

lassemor07

rikkeregnbue skriver:

Det er utroligt. Det er helt uvirkeligt for mig endnu. Tænk, at så lille et menneske har været i MIN mave. Er vokset sig stor inde i MIG. At så lille et menneske kan få så STOR betydning. At så lille et menneske lige pludselig bliver hele min verden, og endnu mere til.

Og så har jeg lige hørt min lille pige grine for aller første gang! Hvor var det ærlig talt smukt! Så sødt... Åhhhhh.... Er helt fortabt. Hun er min eneste ene. Hun er hele min verden.

Og god dag til jer andre

Ja det er helt utroligt man har svært ved af tro på af man har skabt sådan et dejligt menneske
Sikke dygtig din prinsesse er og det er bare skønt første gang man høre det men det er stadig lige så fantastisk og høre det i dag selv om min nu er 5 år
Et smil, et grin, et mor jeg elsker dig kan rede enes dag og man kan klare hele verden
God dag til dig også og til din lille prinsesse

Anmeld

10. maj 2012

Janni.

Er der noget der kan smelte ens hjerte, så er det godt nok det første grin  

Anmeld

10. maj 2012

VNB

rikkeregnbue skriver:

Og god dag til jer andre

velkommen til moder-kærligheden  

det er ubetinget verdens bedste og største kærlighed! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.