15mdr og har "nej hatten" på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Anonym trådstarter

Vores datter er nu 15 snart 16 måneder og er da virkelig i et spring, formoder jeg! Siger helst nej til ALT og er genrelt ret så svær at imponere lige pt. Er det kendetagenet for denne alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Vores datter er nu 15 snart 16 måneder og er da virkelig i et spring, formoder jeg! Siger helst nej til ALT og er genrelt ret så svær at imponere lige pt. Er det kendetagenet for denne alder?

Fnis, ja god alder.. Her har Isabella på 1½ år også nej-hatten på 

Anmeld

10. maj 2012

Sakris

Anonym skriver:

Haha... Har jeg lige skrevet som anonym 

Min datter er 16 måneder og hun gider bestemt kun det hun synes er sjovt. Hun er stadig dejlig og sjov, men hun "kan selv", vil selv - prøver selv - opgiver i skrig og skrål. Spiser når hun vil, og kun det hun vil, mens resten flyver på gulvet. 

Måske det nok er meget normal. Regner med det går over lige som de andre gange!

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Sakris skriver:

Min datter er 16 måneder og hun gider bestemt kun det hun synes er sjovt. Hun er stadig dejlig og sjov, men hun "kan selv", vil selv - prøver selv - opgiver i skrig og skrål. Spiser når hun vil, og kun det hun vil, mens resten flyver på gulvet. 

Hehe ja det blev en ano tråd  Ork,vi overlever nok 

Her startede Isabella sin "selvstændighed" omkring da hun var 13 mrd. Ville kun spise selv og ingen hjælp have - hun er ikke så slem til at smide på gulvet, som hun har været. Kræsen er hun nu ikke, så alt kommer indenbords 

Jeg tror det er en ganske normal "fase" de skal igennem 

Anmeld

10. maj 2012

Sakris

Babymor2010 skriver:

Her startede Isabella sin "selvstændighed" omkring da hun var 13 mrd. Ville kun spise selv og ingen hjælp have - hun er ikke så slem til at smide på gulvet, som hun har været. Kræsen er hun nu ikke, så alt kommer indenbords 

Det er ikke mig der har starten den. Det var bare noget jeg lige så godt kunne have gjort Vi er nemlig lige samme sted som ts

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Sakris skriver:

Det er ikke mig der har starten den. Det var bare noget jeg lige så godt kunne have gjort Vi er nemlig lige samme sted som ts

Aaaarh på den måde 

Anmeld

10. maj 2012

Sakris

Min datter er også først lige begyndt at smide maden på gulvet. Det er fuldstændig overlagt. Hun kan ellers spise så pænt med både ske og gaffel. Men nix! Ikke lige i øjeblikket!

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Sakris skriver:

Min datter er også først lige begyndt at smide maden på gulvet. Det er fuldstændig overlagt. Hun kan ellers spise så pænt med både ske og gaffel. Men nix! Ikke lige i øjeblikket!

Det bliver bedre med tiden når hun spiser selv  Her er hun ikke så slem mere - medmindre hun lige syntes misserne skal have lidt god mad 

Anmeld

10. maj 2012

Nettemor

ohh ja. Hvor kan jeg huske det Det er meget normalt. ..

Og bare roligt det går over igen

Anmeld

10. maj 2012

Kløver

Sakris skriver:

Det jo næsten som om du har beskrevet min søn på 15 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.