Lige nu elsker jeg Telenor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

An&Jo

Eller det gør jeg faktisk altid, for har aldrig haft problemer med dem..

Men jeg fik her for en uges tid siden en sms om at jeg havde opbrugt mit data forbrug som jeg har på telefonen, og hastigheden derfor ville blive langsommere på det..
Efter nærmere eftertanke kom jeg i tanker om at jeg sikkert skulle betale for det forbrug jeg brugte udover hvad jeg har i abonnementet, så jeg måtte lige have fat i telenor..
Men sørme om ikke det er gratis for mig at bruge udover det jeg betaler for, den eneste konsekvens af det er at internettet bliver lidt langsommere, men det kan jeg godt leve med indtil den nye periode starter..

Så sætter jeg lige mig selv i tænkeboks og er lidt flov over at bruge over 3GB data om måneden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mor010711

De der teleselskaber går total amok. Der er jo priskrig over hele linien. Men fed service fra Telenor 

Anmeld

10. maj 2012

annec

An&Jo skriver:

Eller det gør jeg faktisk altid, for har aldrig haft problemer med dem..

Men jeg fik her for en uges tid siden en sms om at jeg havde opbrugt mit data forbrug som jeg har på telefonen, og hastigheden derfor ville blive langsommere på det..
Efter nærmere eftertanke kom jeg i tanker om at jeg sikkert skulle betale for det forbrug jeg brugte udover hvad jeg har i abonnementet, så jeg måtte lige have fat i telenor..
Men sørme om ikke det er gratis for mig at bruge udover det jeg betaler for, den eneste konsekvens af det er at internettet bliver lidt langsommere, men det kan jeg godt leve med indtil den nye periode starter..

Så sætter jeg lige mig selv i tænkeboks og er lidt flov over at bruge over 3GB data om måneden..

Sådan er det også fra Telmore 

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

Mor010711 skriver:

De der teleselskaber går total amok. Der er jo priskrig over hele linien. Men fed service fra Telenor 

tjaa, men hvis jeg for 150kr om måneden kan få det som jeg vil have det, så brokker jeg mig ikke..

Jeg har nu altid været tilfreds med telenors kundeservice..

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

annec skriver:

Sådan er det også fra Telmore 

det er ret lækkert..

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

150 kr om måneden?!?!??!?!? Her giver jeg næsten 300 - også ved telenor.

Må jeg høre hvilket abonnement du har?!

Anmeld

10. maj 2012

sarahb

Sådan er det også ved telia og telmore

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

rikkeregnbue skriver:

150 kr om måneden?!?!??!?!? Her giver jeg næsten 300 - også ved telenor.

Må jeg høre hvilket abonnement du har?!

jeg ved faktisk ikke hvad det hedder..

men jeg har været fast kunde ved dem de sidste 5 år uden undtagelser, så de ringer jo fra tid til anden og kan gøre det ene og det andet, så jeg får samme muligheder, bare for mindre penge..

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

sarahb skriver:

Sådan er det også ved telia og telmore

lækkert..

Anmeld

10. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

An&Jo skriver:

jeg ved faktisk ikke hvad det hedder..

men jeg har været fast kunde ved dem de sidste 5 år uden undtagelser, så de ringer jo fra tid til anden og kan gøre det ene og det andet, så jeg får samme muligheder, bare for mindre penge..

Jeg har også haft Telenor siden... who knows when! Men det er nok fordi, at det sidste år blev skrevet over i mit eget navn så.

Samtidig købte jeg nemlig ny telefon og skulle derfor vælge nyt abonnement.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.