Arbejde i solcenter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.229 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja er der nogen af jer der på et tidspunkt har arbejdet for et solcenter.

Har nemlig tænkt at snakke med ham der ejer det lokale solcenter og han kunne tilbyde arbejde. Savner bare et sol center der er lyst og indbydene og RENT!!

Men tænker lidt hvad timelønspriserne ligger på inden for sådan et fag?

Håber nogen der kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Har nemlig tænkt at snakke med ham der ejer det lokale solcenter og han kunne tilbyde arbejde. Savner bare et sol center der er lyst og indbydene og RENT!!

alle de solcentre vi har her i Herlev, er der ikke nogen person der arbejder, det er bare maskiner der styre det - selvfølgelig kommer der jo nogen når der er lukket og gør rent, men det vidst også det

Anmeld

10. maj 2012

frkanonym

Anonym skriver:

jeg havde engang en veninde, der arbejde i et solcenter, hvor hun gjorde rent osv. hun fik dengang 60 i timen, mener jeg. men hun var også under atten.
min storesøster har arbejdet i et, og jeg tror, hun dengang var over atten. hun fik gratis solarie og mindsteløn (105-110) - TROR JEG. dog er jeg 100% sikker på, hun fik gratis solarie.

det er ikke noget, du må hænge mig op på

Anmeld

10. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

alle de solcentre vi har her i Herlev, er der ikke nogen person der arbejder, det er bare maskiner der styre det - selvfølgelig kommer der jo nogen når der er lukket og gør rent, men det vidst også det

Det var også det med rengøringen jeg tænkte på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.